Besvaret I dag, 13:03
Hej Alle sammen .
er SÅ RØVTRÆT af at være i behandlingssystemet- det er på deres præmisser og manglende omsorg og forståelse. Og alligevel sætter man deres lid til dem og deres arbejde ... og lidt velvilje fra kroppen
....jeg fik lagt fryseæg op d 7. alle 4 overlevede, og 2 blev sat op, 2 som allerede havde delt sig videre.
Nu er det en del år siden vi sidst var aktive i systemet, så vi bad om en lægesamtale allerede inden vi tilmeldte os fryseæggene, men blev afvist, " vi snakker bare til scanning".
jeg har fået lagt så mange æg op, men er ikke god til at holde dem og havde brug for at vide at der blev gjort alt for disse æg.......
men hvordan gør man det når de er en halv time forsinket, de næste 4 par sidder og venter, lægens sider med ansigtet i computeren efter scanningen og sygeplejersken har åbent døren......
nå men fik lagt æg op og fandt så ud af jeg skulle tage crinonen om morgen- det havde ingen informeret mig om- sidst jeg tog var det om aften......tager så crinone gel x1 og kan læse om mange der får x 2 og tbl behandling.....
begynder at bløde, og ringer til klinikken, og får at vide i en sur tone " ja, hvad vil du have jeg skal sige?".....ØH det ved jeg ikke , måske" det er jeg ked af at høre"...... er så tisse ked af det og ved bare at der ikke bliver en graviditet ud af det..... 4 æg, 2 op og ingen holder ved...... NEDERLAG.
spørger om jeg kan gøre nogen, nej jeg er nødt itl at vente på blpr.
Får så taget blpr d. 23 men får ingen opringning..... ringer så idag og spl siger at de HAR ringet, men jeg tog den ikke. Jeg har ingen, INGEN ubesvarede opkald, og jeg rørte ikke min tlf, netop fordi de ville ringe.... Syntes da så de kunne ringe igen eller til min mand, det er jo et vigtigt svar man venter. og et sårbart folk! Men nej, og de har ikke ringet til mig, de må have trykket forkert. Er så skuffet over deres manglende sympati, empati og omsorg. Føler virkelig ikke der er nogen form for forståelse fra deres side af og bliver bare ked af det.
sygeplejersken siger i dag " Jamen havde du ikke regnet med et negativt svar når du bløder?" jojo bevares, men et ventet svar gør sgu stadig ondt!.

..havde bare brug for luft- tak fordi du læste med !