Hvilken solhat skal man vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.211 visninger
11 svar
2 synes godt om
24. april 2013

Mussen2

Min søn skal til at lære at have en solhat på. Han har en plet i hovedbunden, som ikke må blive solskoldet. Så jeg skal have ham smurt hver dag men også have fundet en GOD hat til ham.

En med UV filter og en der er behagelig at have på hver dag og som gerne må være medbindebånd/velcro.

De har det jo med at tage de hatte af.

Nogen gode erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Sara.

Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er?

Min personlige erfaring er jeg ikke så vild med bindebånd / velcro. De fågmange de har haft en solhat med bånd på har de hevet helt vildt i det og blevet mere opmærksomme på den hat der sidder på hovedet, samtidig ned ar jeg ikke er så vild med snore om deres hals...

Jeg vil i stedet råde jer til at købe sådan en solhat ala kasket men med stof der også skygger på ørerne og i nakken. Man kan købe dem hvor der er lidt elastik bag på hoveder sådan den sidder godt fast og ikke blæser af

Anmeld

24. april 2013

Mussen2

Han er 14 mdr. Jeg har aldrig prøvet den slags hat du nævner, men tror godt jeg har set dem. Tror det var Småfolk, jeg så der havde lavet en.

Tak for råd

Anmeld

24. april 2013

Sara.

Mussen2 skriver:

Han er 14 mdr. Jeg har aldrig prøvet den slags hat du nævner, men tror godt jeg har set dem. Tror det var Småfolk, jeg så der havde lavet en.

Tak for råd

Jeg kan desværre ikke linke fra min mobil menkan lige finde et par på nettet og vise i aften
Vi har været rigtig glade for dem, og der findes en del med uv i.
Især i vuggestuen har jeg også været glad for den og tryg ved at min søn havde den på....

Anmeld

24. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Mussen2 skriver:

Min søn skal til at lære at have en solhat på. Han har en plet i hovedbunden, som ikke må blive solskoldet. Så jeg skal have ham smurt hver dag men også have fundet en GOD hat til ham.

En med UV filter og en der er behagelig at have på hver dag og som gerne må være medbindebånd/velcro.

Nogen gode erfaringer?

Bøllehat med bånd til at binde med ellers bliver hatten ikke på hovedet.

Vh

Ella

dagplejer

Anmeld

24. april 2013

Alexander&Lærke

Mussen2 skriver:

Tak for råd

Vi havde sådan til til Lærke sidste sommer den var fra joha helt hvid og almindelig. Godt nok ikke med uv men alm bomuld den var super. 

Anmeld

24. april 2013

K&S

Legehuset-Hertug-Abel.dk skriver:

Bøllehat med bånd til at binde med ellers bliver hatten ikke på hovedet.

Vh

Ella

dagplejer

Anton kunne i en alder af 11 måneder selv pille en af med bindebånd, den skal jo bare ud over ansigtet 

Jeg har og vil dog aldrig sende bindebånd med i institution, jeg synes simpelthen det er for farligt...! 

Anmeld

24. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

K&S skriver:

Anton kunne i en alder af 11 måneder selv pille en af med bindebånd, den skal jo bare ud over ansigtet 

Jeg har og vil dog aldrig sende bindebånd med i institution, jeg synes simpelthen det er for farligt...! 

Er elefanthue også farlig?

Anmeld

24. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Nogen gode erfaringer?

Legionær cap er også lækker.

http://kbnet4.cancer.dk/webshop/default.aspx?hkat=161&ukat=202&hknavn=Til børnene&uknavn=Tøj og hatte

Vh

Ella

Anmeld

24. april 2013

B&J

vi køber den de tit har i Føtex. der er også noget uv i... den tager strålerne så deres hoveder ikke koger over og det VIRKER og der er ingen binde bånd, og det syntes jeg heller ikke der skal være hvis de t den af ja så er det bare på igen den måde har vi lært Daniel det på og han tager den ikke af mere.. og gjorde han nu heller ikke da han var 1½år for det var på hele tiden fra første sommer dag med høj sol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.