Kylling og ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
31 svar
3 synes godt om
24. april 2013

Musse21

Jeps vi skal have gæster fredag og har besluttet mig for kylling med ved ikke lige hvordan den skal serveres.

Desserten er det helt store ?.. Det er næsten kun mænd der kommer så tænker det ikke skal være for sukkersødt

Nogen som har gode forslag.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Valle81

Musse21 skriver:

Jeps vi skal have gæster fredag og har besluttet mig for kylling med ved ikke lige hvordan den skal serveres.

Desserten er det helt store ?.. Det er næsten kun mænd der kommer så tænker det ikke skal være for sukkersødt

Skal lige høre om det er en hel kylling eller filetstykker eller:0)

Anmeld

24. april 2013

Musse21

Valle81 skriver:

Skal lige høre om det er en hel kylling eller filetstykker eller:0)

Kyllingefilet tror det bliver noget fyld inden i og Parma skinke omkring

Anmeld

24. april 2013

Valle81

Musse21 skriver:

Kyllingefilet tror det bliver noget fyld inden i og Parma skinke omkring

Jamen lige det jeg tænkte.

Jeg ville lægge en klat pikantost på fileten og så tage nogle grønne asparges. Så ville jeg rulle enten parmaskinke eller bacon rundt om det og stege det på panden. Så ville jeg lave tage kartofler, vaske dem og skære dem ud i stykker, lægge dem i staniol og krydre med salt, peber og smør og så i ovnen i halvanden time. Og så en lækker rustik salat. Noget med champignon, pinjekerner, løgringe, rød peber ringe, feta og sådan:0)

Anmeld

24. april 2013

ønskebørn74

Musse21 skriver:

Det smager vildt godt med soltørrede tomater og blød feta med et lille drys hvidløg på de soltørrede tomater og så bacon viklet rundt om..

og så Jensens favoritsovs til... 

Anmeld

24. april 2013

Musse21

Valle81 skriver:

Jamen lige det jeg tænkte.

Jeg ville lægge en klat pikantost på fileten og så tage nogle grønne asparges. Så ville jeg rulle enten parmaskinke eller bacon rundt om det og stege det på panden. Så ville jeg lave tage kartofler, vaske dem og skære dem ud i stykker, lægge dem i staniol og krydre med salt, peber og smør og så i ovnen i halvanden time. Og så en lækker rustik salat. Noget med champignon, pinjekerner, løgringe, rød peber ringe, feta og sådan:0)

Hvad gør det at kartoflerne kommer i stanniol?

Anmeld

24. april 2013

Musse21

ønskebarn74 skriver:

Det smager vildt godt med soltørrede tomater og blød feta med et lille drys hvidløg på de soltørrede tomater og så bacon viklet rundt om..

og så Jensens favoritsovs til... 

Det lyder bestemt også lækkert

Putter du det inden i kyllingen?

Anmeld

24. april 2013

Valle81

Musse21 skriver:

Hvad gør det at kartoflerne kommer i stanniol?

Hmm, ikke noget:0) Det kan jeg bare godt lide, så bliver de langtids bagte"stegte og får sprød overflade og trækker masser af smag af at ligge i våden og hyge sig:0)

Anmeld

24. april 2013

Lookingforward

Jeg skærer dem gerne ud i tern og laver en hjemmelavet bbq marinade til, sætter dem på spyd og bager i ovnen - det smager bare godt! Og så eventuelt nogle bagekartofler med kartoffelmos og smør i, eller hjemmelavede pomfrits med kryddersmør og en lidt grov salat måske 

Anmeld

24. april 2013

ønskebørn74

Musse21 skriver:

Det lyder bestemt også lækkert

Putter du det inden i kyllingen?

Ja, jeg skærer en lomme.. Og kødet bliver lækkert saftigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.