Takker for alle de søde hilsner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
12 svar
1 synes godt om
29. juni 2009

lillemig28

Hej så jeg/vi kommet hjem fra sygehuset,jeg takker for alle de søde hilsner,vi mistede vores lille prisesse som kæmpede til det sidste men det var ikke mere lørdag morgen kl04 sov hun stille ind jeg h ikke så meget overskud til at skrive om det nu,da vi stadig sørger men vi får psykolog/krisehjælp ,og vi er gode til at snakke med hinanden om prinsesse,på lørdag tager vi på ferei som planlagt til Bornholm,da psykologen mente det var godt for os,endu end gang tak det varmer langt ind i vores hjerte

knus lillemig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Pige2009

Håber I får en rigtig god ferie, hvor I kan få bearbejdet jeres sorg. Godt at I bruger hinanden.

Knus Linda

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stort stort stort kram til dig   Der er intet at sige der kan lindre jeres sorg, men jeg føler med jer og sender jer varme tanker.

Anmeld

29. juni 2009

Lone Jakobsen

sender jer også mange varme tanker.
føler virkelig med jer.

Anmeld

29. juni 2009

Fiona78

Sender en masse varme og støtte til jer i den svære tid

Anmeld

29. juni 2009

Honningblomst

Det gør mig så ondt at I skal igennem det...håber der er en masse mennesker omkring jer til støtte og omsorg..
De bedste tanker sendes til jer
Eva.

Anmeld

29. juni 2009

Diana...

Jeg kender heller ikke lige hele historien har ikke læst så meget på det sidste her inde. Men kan forstå det ikke er godt.

Jeg ked af at i skulle igennem noget så øv og sender ALLE MINE TANKER TIL JER

Stort knus Diana

Anmeld

29. juni 2009

missKat

Hej lillemig28,

hvor det dog gør mig forfærdentlig ondt helt inde i hjertet, at i har mistet, jeres lille pige.

de varmeste tanker til dig og din mand/kæreste!!

de kærligste hilsner Karina

Anmeld

29. juni 2009

sabi1979

Jeg føler virkelig med jer, og ved ikke rigtig hvad jeg skal sige Men jeg sender lige et stort stort kram til jer, og jeg håber i kan få bearbejdet noget af jeres sorg på jeres ferie

Knus og kæmpe kram
Sabrina

Anmeld

29. juni 2009

Bubbi

Sender jer alle mine tanker! Håber i vil nyde jeres ferie, og arbejde sammen om at komme igennem det, med alle de tåre det kan kræve.

En masse kram til dig og din mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.