Tricks for at fremskynde miraklet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
11 svar
1 synes godt om
24. april 2013

Anonym trådstarter

Hej derude 

Jeg vælger at være anonym da jeg ikke vil kunne Googles i forb. med dette 

Jeg er sikkert ikke den eneste herinde som endnu ikke er gravid, men som arbejder på sagen  Derfor vil jeg lige høre jer andre, hvad gør I for at fremskynde processen?
Vi ville jo alle helst gerne stå med en positiv test i skrivende stund 

Jeg tænker spisevaner, motionsvaner, psykologisk, eventuelle sexstillinger - ja hvad som helst!
Jeg er ikke interesseret i at høre om medikamenter eller andre tilskud, bare simple ting man kan gøre i hverdagen (ud over at sexe det rigtige tidspunkt )

Jeg selv skulle gerne have testdag d. 21 i denne måned 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Anonym trådstarter

Ups, rettelse, d. 21 i MAJ måned selvfølgelig 
Det er min 2. måned uden piller 

Anmeld

24. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej derude 

Jeg vælger at være anonym da jeg ikke vil kunne Googles i forb. med dette 

Jeg er sikkert ikke den eneste herinde som endnu ikke er gravid, men som arbejder på sagen  Derfor vil jeg lige høre jer andre, hvad gør I for at fremskynde processen?
Vi ville jo alle helst gerne stå med en positiv test i skrivende stund 

Jeg tænker spisevaner, motionsvaner, psykologisk, eventuelle sexstillinger - ja hvad som helst!
Jeg er ikke interesseret i at høre om medikamenter eller andre tilskud, bare simple ting man kan gøre i hverdagen (ud over at sexe det rigtige tidspunkt )

Jeg selv skulle gerne have testdag d. 21 i denne måned 

Hvis din helbredstilstand og livsstil er helt normal og tilstrækkelig sund, så er du nødt til at afvente de 2 streger, der der desværre intet, du kan gøre for at fremskynde processen.
Held og lykke.

Anmeld

24. april 2013

Albertsen92

Fyld din krop op med næring, gode sunde ting, så den er i den bedste stand den kan være.
Jeg spiste omnimin og så sundt og økologisk. Blev gravid hurtigt.

Held og lykke

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis din helbredstilstand og livsstil er helt normal og tilstrækkelig sund, så er du nødt til at afvente de 2 streger, der der desværre intet, du kan gøre for at fremskynde processen.
Held og lykke.

Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke kan udrette mirakler, og at det er en naturlig ting der skal komme af sig selv...  Jeg tænkte mere på, at der jo er nogen ting, som fx. rygning, usund mad, overvægt osv som kan gøre det sværere at få børn! 
Derfor tænkte jeg at det kunne være at nogen af jer kendte til nogen ting man kunne gøre/spise/drikke som kunne gøre det nemmere 

Anmeld

24. april 2013

L&V

Slap af og nyd processen.. Jo mere man fokusere på det jo svære er det ofte

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Fyld din krop op med næring, gode sunde ting, så den er i den bedste stand den kan være.
Jeg spiste omnimin og så sundt og økologisk. Blev gravid hurtigt.

Held og lykke

Hvad er omnimin for noget? 
Ved du om der er nogen almindelige vitamintilskud som er ekstra gode at spise? Jeg spiser i forvejen Omega 3+6 fiskeoliekapsler 

Tak for svar!

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Slap af og nyd processen.. Jo mere man fokusere på det jo svære er det ofte

Ja det har jeg hørt før... Det er træls at man kan tænke det sværere end det egentlig burde være 
Man kan jo næsten ikke lade være  Jeg går også bare og nyder tanken om at min krop forbereder sig gennem måneden, men når jeg så når testdag og den forbandede menstruation dukker op, så dykker humøret og motivationen en dag eller to, og så er jeg endnu mere opsat på at få det til at lykkes! Ond cirkel.. 

Anmeld

24. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Ja det har jeg hørt før... Det er træls at man kan tænke det sværere end det egentlig burde være 
Man kan jo næsten ikke lade være  Jeg går også bare og nyder tanken om at min krop forbereder sig gennem måneden, men når jeg så når testdag og den forbandede menstruation dukker op, så dykker humøret og motivationen en dag eller to, og så er jeg endnu mere opsat på at få det til at lykkes! Ond cirkel.. 

Ja det er da lidt svært.. De tre gange jeg har været gravid har vi ik sat pb datoer men tænkt at nu ku det være hyggeligt med en baby også har vi lavet en, vi har ik haft test dage men ventet på symptomer og da det tog længst var det tre måneder..

Du ka jo med fordel begynde på folinsyre og vitaminer det er i hvert fald ingen skade til

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det er da lidt svært.. De tre gange jeg har været gravid har vi ik sat pb datoer men tænkt at nu ku det være hyggeligt med en baby også har vi lavet en, vi har ik haft test dage men ventet på symptomer og da det tog længst var det tre måneder..

Du ka jo med fordel begynde på folinsyre og vitaminer det er i hvert fald ingen skade til

Jamen det er jo også bare vejen frem... Tror det er et spørgsmål om at slå det ud af hovedet, og vente og se 
Folinsyre, er det specielt til graviditet, eller gør det også andre gode ting? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.