hvad brugte i til scanningsbillederne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
9 svar
2 synes godt om
24. april 2013

MilleRasmussen

Hej piger

Jeg så de unge mødre og så at en havde limineret scanningsbilleder jeg syntes det var smart og har lige prøvet med et meget skidt billed, det blev helt sort og er intet værd nu. Desværre har vi mange billeder også har 3D, men hvert et er unikt og vil passe bedre på dem. Lige nu ligger de i en plasticlomme. 

Hvad har i gjort for at passe på dem piger? 

Modtager alle råd med kyshånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

LRJ

MilleRasmussen skriver:

Hej piger

Jeg så de unge mødre og så at en havde limineret scanningsbilleder jeg syntes det var smart og har lige prøvet med et meget skidt billed, det blev helt sort og er intet værd nu. Desværre har vi mange billeder også har 3D, men hvert et er unikt og vil passe bedre på dem. Lige nu ligger de i en plasticlomme. 

Hvad har i gjort for at passe på dem piger? 

Modtager alle råd med kyshånd 

Scannede nogle af mine ind, og printede dem ud og så liminerede jeg dem

Anmeld

24. april 2013

Valle81

Åhh ja for guds skyld, man kan kun laminere kopier af scanningsbilleder.....

Anmeld

24. april 2013

MilleRasmussen

JEg kan ikke scanne ind

Anmeld

24. april 2013

LRJ

JEg kan ikke scanne ind

Tag et billede med din mobil uden blitz det gjorde jeg nemlig os ved de første af dem

Anmeld

24. april 2013

MilleRasmussen

Gud ja, tak

Anmeld

24. april 2013

aarhusmor

Jeg har scannet dem ind og har lavet en bog af min søns første del af livet, hvor bogen starter med scanningsbillederne

hvis man ikke kan scanne, kan det være at man har en makrolense på sit kamera, som man kan tage billedet med

Anmeld

24. april 2013

lycly

Jeg har indrammet dem af vores søn Det ene af min datter kom jeg i en plastiklomme og satte ind i hendes "bogen om mig"

Anmeld

24. april 2013

C-Dog

De der scanningsbilleder man får på sygehuset? Dem har vi scannet ind på computeren og fremkaldt som almindeligt billede. Det er jo ikke ligefrem kvalitets billeder sygehuset bruger deres penge på, dem med vores største datter er blevet meget mørke og holder nok ikke ligefrem de næste 10 år. Dog skulle holdbarheden forlænges hvis de ligger mørkt i en beskyttet plastlomme vi har haft vores fremme i en ramme. Men vi kan jo så også bare fremkalde dem igen og igen.

Anmeld

24. april 2013

LinLin

Man kan vel godt KOLD-laminere dem...? Men ikke varmlaminere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.