Spåning/afdøde kontant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
5 svar
2 synes godt om
24. april 2013

Diana2013

Hej. Der var en der tidligere skrev en debat om folk tror på spørgelser. Hvis det har interesse kan i blive få en clairvoyance hos min mor hun er rigtig dygtigt og kan også få afdøde kontakt hun tager 400 for en session hun bor lidt udenfor Hobro skriv gerne privat hvis det lyster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Muffinmus

Ved ikke hvor meget jeg tror på den slags, men jeg har nu tit overvejet det bare for at prøve hvad kan hun fortælle om en??

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

MariaE skriver:

Ved ikke hvor meget jeg tror på den slags, men jeg har nu tit overvejet det bare for at prøve hvad kan hun fortælle om en??

Jeg ved jo ikke hvad hun kan fortælle om dig. Jeg har en veninde som fik afvide hvad hendes farfar havde kaldt hende da hun var barn ( farfaren er død) og hvordan hendes hus så ud, hvordan hun havde det. Og at der var en mulig flytning. Alt i en spåning om fremtid er mulighede der kan ske, folk spørger nogen gange er min mand utro osv. Man kan spørge om nogen ting, og så er det self hyggeligt. Jeg har prøvet gode og dårlige, nogen gange har mine forventninger været for store, og andre gange har det været en utrolig stor trøst at blive spået hvis jeg har været et svært sted i mit liv. så uanset hvem du vælger der skal være din første spåning, kan det jo ikke skade at prøve så pøj pøj

Anmeld

24. april 2013

Muffinmus

Har hun en hjemmeside eller andet??? Må man tage en veninde med derind?

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

MariaE skriver:

Nej hun har ikke ikke en hjemmeside og self må du tage en veninde med, jeg har dog personligt det bedst med at veninden venter udenfor, da der også kan blive vendt meget personlige ting, men det er self hvad man har det bedst med

Anmeld

24. april 2013

Diana2013

MariaE skriver:

Du er også velkommen til at ringe og snakke med hende om det, hun er meget bedre til at forklare. men du kan jo tænke lidt over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.