Barnets bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
11 svar
5 synes godt om
24. april 2013

LRJ

hvilken har i ? - Havde en til julie, men den er der et barn ( Julie) som har malet med sort i, fordi der var en (Mig ) der havde glemt at fjerne den da jeg havde skrevet i den, så nu kan man ikke læse så meget i den mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Lone H. skriver:

hvilken har i ? - Havde en til julie, men den er der et barn ( Julie) som har malet med sort i, fordi der var en (Mig ) der havde glemt at fjerne den da jeg havde skrevet i den, så nu kan man ikke læse så meget i den mere

Jeg har bare den alm. barnets bog, den kan fåes i lyserød og lyseblå og så ligger der en baby i en vugge udenpå

Ellers har jeg også en anden, men den er ikk til så mange detaljer, det er mere med hvad der skete den dag barnet blev født og sådan..

Anmeld

24. april 2013

Svenne

Jeg har "Mine første år - minder og gemmer" fra Special Day.

Den er ret fin - og man kan købe ekstra sider og fotolommer til at sætte i den (den er med spiral-ryg)

Anmeld

24. april 2013

Victoria2013

Jeg er ved at lave min egen "barnets bog"-bog til min lille pige... syntes det er lidt hyggeligt at sidde og klippe-klistre og dekorere siderne og gøre dem klar, så der bare skal skrives når hun er født - udover det jeg kan skrive nu. Men den bliver rigtig fin og i hvert fald personlig

Har allerede skrevet 2 sider om graviditeten 

Anmeld

24. april 2013

Clisolka

Svenne skriver:

Den er ret fin - og man kan købe ekstra sider og fotolommer til at sætte i den (den er med spiral-ryg)

Den har jeg også 

Anmeld

24. april 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg har den fra Uniquebook, som man selv printer ud... (Alt efter hvilke sider man vil have...)

Og den er jeg rigtig glad for...

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Svenne skriver:

Lige den jeg vil have.. 

Anmeld

25. april 2013

LRJ

Svenne skriver:

Den fik jeg os købt i går synes den så fin ud og havde sagt at jeg ville have den ril hvis jeg nogensinde fik et barn mere  

Anmeld

25. april 2013

LRJ

Kia2013 skriver:

Jeg er ved at lave min egen "barnets bog"-bog til min lille pige... syntes det er lidt hyggeligt at sidde og klippe-klistre og dekorere siderne og gøre dem klar, så der bare skal skrives når hun er født - udover det jeg kan skrive nu. Men den bliver rigtig fin og i hvert fald personlig

Har allerede skrevet 2 sider om graviditeten 

Jeg har også en jeg selv har lavet men der har jeg skrevet lidt om graviditetet og fødselen og så er resten bare en masse billeder og er helt vild med at sidde og kigge i den  

Anmeld

25. april 2013

LRJ

Ravnholt skriver:

Jeg har den fra Uniquebook, som man selv printer ud... (Alt efter hvilke sider man vil have...)

Og den er jeg rigtig glad for...

Den overvejede jeg også men bestemte mig for at det blev den fra special Day

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.