Tilbagebetaling af Børnebidrag til mig, helt fra November?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. april 2013

Cæcilia

Hej piger!

Jeg har endelig fået fastslået faderskabet, og det var selvfølgelig ham jeg sagde det var  Anyways, nu siger han at han ikke vil betale bidrag, og jeg siger at de sagtens kan tvinge ham til det. Er det ikke sådan, at han skal betale bidrag fra hun blev født af? Så han skylder mig nu 8750 kr, ca ? Jeg kan bare ikke finde ud af om han skal betale det tilbage, eller om det først begynder nu  

Kan i hjælpe mig? Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Gittemor09

Cæcilia skriver:

Hej piger!

Jeg har endelig fået fastslået faderskabet, og det var selvfølgelig ham jeg sagde det var  Anyways, nu siger han at han ikke vil betale bidrag, og jeg siger at de sagtens kan tvinge ham til det. Er det ikke sådan, at han skal betale bidrag fra hun blev født af? Så han skylder mig nu 8750 kr, ca ? Jeg kan bare ikke finde ud af om han skal betale det tilbage, eller om det først begynder nu  

Kan i hjælpe mig? Tak!

det er fra den dag hun bliver født

når du får kørt det hele igennem fra udbetaling danmark betaler de dig pengene, og så skal de nok sørge for og opkræve dem fra ham

og tillykke med resultatet

Anmeld

24. april 2013

Cæcilia

Tusind tak!!  Det er virkelig godt at høre, det vil jeg glæde mig til! 

Anmeld

24. april 2013

Gittemor09

Cæcilia skriver:

Tusind tak!!  Det er virkelig godt at høre, det vil jeg glæde mig til! 

var da så lidt men det kan godt tage sin tid....

med mig tog det næsten 5 måneder fra start i statsforvaltning til slut hos udbetaling danmark....

du skal være velkommen til og skrive privat hvis du er i tvivl om noget...

Anmeld

24. april 2013

Pige2009

DU får børnebidrag med tilbagevirkende kraft, så han skal betale. Du kan også få tilskud fra ham til udstyr og få bidrag fra to måneder før fødslen, så du kan faktisk få i alt 3 måneder ekstra, hvilket jeg da synes du skal søge om. 

Jeg fik børnebidrag fra 5 mdr. med tilbagevirkende kraft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.