Forvirret efter udsendelse om plejeprodukter på Dr1.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. april 2013

Kloster

Her er lidt om udsendelsen fra i går på Dr1.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2013/04/23120219.htm

Jeg er så forvirret nu... Troede jeg gjorde det så godt og noget skidt er det...

Skal man nu gå over til alt i Neutral, Derma osv, der er svanemærket og Astma-Allergimærket ell skal man bare skifte noget af det ud...

Jeg havde en idé om at produkterne fre Beauté Pacifique var et virkelig godt mærke, men det er det måske slet ikke alligevel...

Ell skal man bare blive ved med at bruge de produkter, man i forvejen bruger - velvidende at de er tilsat alt muligt, der øger risikoen for cancer, er hormonforstyrrende og øger risikoen for allergi...

Er helt rundforvirret.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Lady Marion <3

Kloster skriver:

Jeg er så forvirret nu... Troede jeg gjorde det så godt og noget skidt er det...

Skal man nu gå over til alt i Neutral, Derma osv, der er svanemærket og Astma-Allergimærket ell skal man bare skifte noget af det ud...

Jeg havde en idé om at produkterne fre Beauté Pacifique var et virkelig godt mærke, men det er det måske slet ikke alligevel...

Ell skal man bare blive ved med at bruge de produkter, man i forvejen bruger - velvidende at de er tilsat alt muligt, der øger risikoen for cancer, er hormonforstyrrende og øger risikoen for allergi...

Tror helt ærligt at du er nød til at leve også , ellers skal du jo også skære alt brød væk og havregryn + Alt det andet som nu også er farligt ??  Det er ved at tage overhånd syntes jeg  Ja det er farligt at leve , man kan dø af det ,,

Anmeld

24. april 2013

LR85

Altså selvon diverse mærker har 'flotte' flotte navne, betyder det jo ikke de ikke indeholder skadelige stoffer. 

ting der ikke har svanemærket - astma/allergimærket kan indeholde allergifremkaldende stoffer. Det er egentlig ret sikkert at de indeholder parfume og lign. 

Så ja, vækg hvad du kan med de kendte mærker der er godt for dig og dine nærmeste

Anmeld

24. april 2013

modesty

Kloster skriver:

Alt er svanemærket herhjemme.

Anmeld

24. april 2013

aarhusmor

tror du skal holde dig til svanemærket og allergitestet. Neutral er kun allergitestet, fandt jeg ud af for lidt siden.

For fremtiden køber jeg kun änglamark fra fdb.

Har desværre en del dyrt købte originscremer og dem bruger jeg færdig, men så er det slut med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.