3+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
4 svar
4 synes godt om
24. april 2013

superwat

1 uge til forhåbentligt udeblevet menstruation. Har hovedpine, er træt, har brændende fornemmelse beders i underlivet, har haft mens. lignende smerter i lænden, ømme bryster (nogen dage mere ømme end andre) humørsvingninger, hvis min krop spiller mig et puds, så siger jeg stakkels mand til min kæreste.. For det bliver jo højst sandsynligt kun værre den dag hvor der i virkeligheden er noget inde i maven. Krydser fingre for at der er gevinst :-) Håber I vil gøre det samme for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Mi&Mi

superwat skriver:

1 uge til forhåbentligt udeblevet menstruation. Har hovedpine, er træt, har brændende fornemmelse beders i underlivet, har haft mens. lignende smerter i lænden, ømme bryster (nogen dage mere ømme end andre) humørsvingninger, hvis min krop spiller mig et puds, så siger jeg stakkels mand til min kæreste.. For det bliver jo højst sandsynligt kun værre den dag hvor der i virkeligheden er noget inde i maven. Krydser fingre for at der er gevinst :-) Håber I vil gøre det samme for mig!

Ja de skal stå model til mange ting de stakkels mænd
Krydser fingre for at du står med en positiv test om en uges tid

Anmeld

24. april 2013

Tulipan

superwat skriver:

og babyklister herfra ! 

Anmeld

24. april 2013

BabyDrømme23

Jeg krydser selvfølgelig også fingrer for dig 

Det er så spændende 

Anmeld

24. april 2013

superwat

BabyDrømme23 skriver:

Jeg krydser selvfølgelig også fingrer for dig 

Det er så spændende 

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.