mobilstråling og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
8 svar
2 synes godt om
24. april 2013

mn

Hej

Nu faldt jeg tilfældigvis over en undersøgelse omkring mobilstråling, hvor jeg fandt ud af at den jeg ejer er den af alle der udsender mest stråling og så var det jeg blev nysgerrig

Hvilken mobil har du/din mand? og er det lykkedes for jer at få børn eller har i problemer med det?

Jeg er godt klar over det ikke er dokumenteret det kan være farligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

1990h

Mette N skriver:

Hej

Nu faldt jeg tilfældigvis over en undersøgelse omkring mobilstråling, hvor jeg fandt ud af at den jeg ejer er den af alle der udsender mest stråling og så var det jeg blev nysgerrig

Hvilken mobil har du/din mand? og er det lykkedes for jer at få børn eller har i problemer med det?

Jeg er godt klar over det ikke er dokumenteret det kan være farligt.

Jeg har htc sensation og har haft i 2år
Kæresten har Samsung galaxy og har haft i 1.5år ca

Jeg havde termin her 18april hun er bare ikk kommet ud endnu.

Vi bruger vores mobiler meget og surfer meget. Har aldrig skænket det med strålerne en tanke

Anmeld

24. april 2013

mn

1990h skriver:

Jeg har htc sensation og har haft i 2år
Kæresten har Samsung galaxy og har haft i 1.5år ca

Jeg havde termin her 18april hun er bare ikk kommet ud endnu.

Vi bruger vores mobiler meget og surfer meget. Har aldrig skænket det med strålerne en tanke

Mange tak for dit svar, det lyder til det i hvert fald ikke har haft indflydelse hos jer så, det er da dejligt Krydser finger for dig for at det snart sker så

Det må jeg ærligt indrømme jeg heller ikke havde før nu, jeg faldt nemlig over målingen fordi kæresten havde sagt vi boede et sted hvor der var meget radon og så handlede den første artikel om mobilstråling :p

Anmeld

24. april 2013

LilleChelle

Vi har to galaxyer  

- og vi har da en sund og rask dreng på et halvt år  

Jeg tror ikke en flyvende fis på at det har en indvirkning. 

Anmeld

24. april 2013

Benjamins'mor

Vi har begge en iPhone 4.
Vi har en sund og rask dreng på 2 år og 3,5 mdr, dengang havde vi dog ikke smartphones. Og venter nu en lille sund og rask pige til oktober, er 16+1.

Anmeld

24. april 2013

mn

LilleChelle skriver:

Vi har to galaxyer  

- og vi har da en sund og rask dreng på et halvt år  

Jeg tror ikke en flyvende fis på at det har en indvirkning. 

Okay jamen det er da dejligt at i har det

jeg ved ikke helt selv om jeg tror på det eller ikke, men jeg tænker bare at ordet stråling i min verden ikke er positivt.

Anmeld

24. april 2013

mn

Benjamins'mor skriver:

Vi har begge en iPhone 4.
Vi har en sund og rask dreng på 2 år og 3,5 mdr, dengang havde vi dog ikke smartphones. Og venter nu en lille sund og rask pige til oktober, er 16+1.

Okay jamen det lyder da som om det ikke rigtig har haft en indflydelse på nogle af jer, så det er da dejligt at hører

Anmeld

24. april 2013

Benjamins'mor

Mette N skriver:

Okay jamen det er da dejligt at i har det

jeg ved ikke helt selv om jeg tror på det eller ikke, men jeg tænker bare at ordet stråling i min verden ikke er positivt.

Stråling kan godt påvirke en graviditet, eller evt gøre så man ikke bliver så hurtigt gravid. Men der skal en stor mængde stråling til, og så meget stråling kommer der ikke fra en mobil.

Anmeld

24. april 2013

mn

Benjamins'mor skriver:

Stråling kan godt påvirke en graviditet, eller evt gøre så man ikke bliver så hurtigt gravid. Men der skal en stor mængde stråling til, og så meget stråling kommer der ikke fra en mobil.

Okay tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.