Kløe - alvor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
8 svar
5 synes godt om
24. april 2013

Anonym trådstarter

Av av av min skede klør HEEEEEELT vildt! Har prøvede vivag piller i en uge INTET har virket, det klør stadig heeeeelt vildt og dagen lang! rundt om klitoris sidder der hvidt snask som IKKE vil gå væk! Skal på torsdag købe en creme mod svamp og se om DET hjælper! Tuder snart så meget klør det og kan knap nok sove om natten! FØJ det er ubehageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

BABYPIGEnr4

Gå til lægen og få en stikpille

Anmeld

24. april 2013

ESV

Canesten fås i både creme og stikpille køb en kombi og smør nogle gang om dagen stikpille lige inden sove tid så de har natten til at virker. Hurtigt og effektivt

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

BABYPIGEnr4 skriver:

Gå til lægen og få en stikpille

Stiukpillerne hjalp slet ikke

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

VVuCanesten fås i både creme og stikpille køb en kombi og smør nogle gang om dagen stikpille lige inden sove tid så de har natten til at virker. Hurtigt og effektivt

Vil jeg prøve!
Hold da op hvor er det ubehageligt !

Anmeld

24. april 2013

mn

Anonym skriver:

Av av av min skede klør HEEEEEELT vildt! Har prøvede vivag piller i en uge INTET har virket, det klør stadig heeeeelt vildt og dagen lang! rundt om klitoris sidder der hvidt snask som IKKE vil gå væk! Skal på torsdag købe en creme mod svamp og se om DET hjælper! Tuder snart så meget klør det og kan knap nok sove om natten! FØJ det er ubehageligt!

gå til lægen og få udskrevet de stærke piller som du og din kæreste skal sluge, det får alt væk og det tager kun 3 dage 

Anmeld

24. april 2013

ESV

Anonym skriver:

Vil jeg prøve!
Hold da op hvor er det ubehageligt !

Ja det er meget ubehageligt, jeg havde stort set svamp hele min graviditet så kender det alt for godt men jeg har altid haft god erfaring med den kombination.

Anmeld

24. april 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Du skal da have noget Canesten!

Anmeld

24. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Gå til lægen og få det tjekket og få det rigtige, så det går væk med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.