hvad sker der dog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2013

Babydreams

Lucas på 14 mdr. har sovet på eget værelse siden han var 8 mdr.. det har aldrig været et problem, vi synger en lille sang, giver ham noget at drikke, han får en sut i munden, og en i hver hånd, far og jeg siger "godnat skat, vi elsker dig" også går vi ud, og han falder i søvn på 10 min..
MEN .....
De sidste på aftener er han vågnet 45 min efter, i et kæmpe skrig, vi tilbyder ham vand, prøver at berolige ham, og intet hjælper, ligger så mærke til at han her til aften, tager voldsomt fat i sin højre arm, det tog idag 30 min at få ham til at falde til ro! Men resten af aftenen og natten foregår med at vi skal derind hele tiden for at få ham til at falde til ro, vi er måske ved at være lidt udkørt!
Vi har prøvet at tage ham med ind i smørhullet, men det har SLET ingen effekt
Han har været ved ørelæge, fik lagt dræn da han var 9 mdr..

Er der nogle der har nogle kloge ord, eller idéer i vil dele? Tager imod alt med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Ryberg

De "perioder" er bare ikke sjove, dem rendte vi også ind i...

Har i fået tjekket hans dræn for nyligt? Måske de er faldet ud..? det kan jo ske...

Kan det være et tigerspring?

Sker der noget for tiden, der kan gøre ham lidt utryg - en omvæltning eller lign.

Det er de spørgsmål jeg altid har stillet mig selv når vi er ramlet ind i de der perioder...

Anmeld

23. april 2013

Muffinmor

Måske er han begyndt at drømme om farlige ting? det gør min søn af og til. det er der bae desværre ikke så meget at gøre ved, andet end at berolige dem.

Anmeld

23. april 2013

Babydreams

KittyGirl skriver:

De "perioder" er bare ikke sjove, dem rendte vi også ind i...

Har i fået tjekket hans dræn for nyligt? Måske de er faldet ud..? det kan jo ske...

Kan det være et tigerspring?

Sker der noget for tiden, der kan gøre ham lidt utryg - en omvæltning eller lign.

Det er de spørgsmål jeg altid har stillet mig selv når vi er ramlet ind i de der perioder...

Det faktisk boget tid siden vi har fået tjekket hans dræn, måske jeg lige skal kontakte ørelægen i morgen!

Har slet ikke forstand på de tigerspring der, så ved slet ikke om det er det?

Syntes vores dahe er meget ens, netop for at han ikke skal føle sig utryg, vi er kommet af med vores elslede hund for 14 dage siden, gad vide om det er det?

Det er super hårdt ja, og når man skal op og passe et arbejde, føler mig som en zombie nogle gange

Anmeld

23. april 2013

Babydreams

Muffinmor skriver:

Måske er han begyndt at drømme om farlige ting? det gør min søn af og til. det er der bae desværre ikke så meget at gøre ved, andet end at berolige dem.

Det kan da egentlig sagtens være mareridt, havde jeg ikke lige tænkt over! Men hvis det er det syntes jeg bare det er utroligt at man ikke kan få ham til at falde til ro, før efter meget lang tid

Anmeld

23. april 2013

Muffinmor

Rikke Rasmussen skriver:

Det kan da egentlig sagtens være mareridt, havde jeg ikke lige tænkt over! Men hvis det er det syntes jeg bare det er utroligt at man ikke kan få ham til at falde til ro, før efter meget lang tid

har du nogen sinde selv prøvet at have mareridt? fx at nogen du elskede blev væk? Det giver for mig meget god mening at man har svært ved at falde til ro igen, især hvis man har drømt at ens mor blev væk og ma var helt alene. I søvnen er man jo også alene, det er jo en måde at give slip på mor, når man falder i søvn. Derfor mange børn har svært ved at falde i søvn, fordi de har svært ved at give slip på mor og være alene. Jeg har selv ofte mareridt og der har jeg da rigtig svært ved at falde i søvn igen.

Anmeld

23. april 2013

Babydreams

Muffinmor skriver:

har du nogen sinde selv prøvet at have mareridt? fx at nogen du elskede blev væk? Det giver for mig meget god mening at man har svært ved at falde til ro igen, især hvis man har drømt at ens mor blev væk og ma var helt alene. I søvnen er man jo også alene, det er jo en måde at give slip på mor, når man falder i søvn. Derfor mange børn har svært ved at falde i søvn, fordi de har svært ved at give slip på mor og være alene. Jeg har selv ofte mareridt og der har jeg da rigtig svært ved at falde i søvn igen.

Ja selvfølgelig, kan sagtens følge dig i hvad du skriver !
Tusind mange tak for at få dit besy på vores problem herhjemme

Anmeld

23. april 2013

Muffinmor

Rikke Rasmussen skriver:

Ja selvfølgelig, kan sagtens følge dig i hvad du skriver !
Tusind mange tak for at få dit besy på vores problem herhjemme

Det var så lidt, og håber da det måske hjælper. Vil så sige at hvis det forsætter i længe ville jeg gå til lægen. Det kan jo være så meget andet. men min erfaring er at det kommer i perioder, som i en uges tid af gangen med urolig søvn og pludselige opvågninger med skrig.

Håber det bliver bedre for jer snart, det er så hårdt når de små pus ikke sover godt. du får lige en 

Anmeld

23. april 2013

Babydreams

Muffinmor skriver:

Det var så lidt, og håber da det måske hjælper. Vil så sige at hvis det forsætter i længe ville jeg gå til lægen. Det kan jo være så meget andet. men min erfaring er at det kommer i perioder, som i en uges tid af gangen med urolig søvn og pludselige opvågninger med skrig.

Håber det bliver bedre for jer snart, det er så hårdt når de små pus ikke sover godt. du får lige en 

Vi håber det snart er over, fordi ja det er super hårdt, når man også skalop at passe sit arbejde, man føler sig jo som en zombie nogle gange

Mange tak for knuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.