Vi skal på kæresteferie:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
6 svar
8 synes godt om
23. april 2013

Muffinmus

Jep, et stort spring når man nu har tre dejlige unger på 5,4 og snart 1 år.
Men vi har fået det i gave. Så lørdag tager vi til KRoation, til Zadar h or vi skal bo ved den gamle bydel ned til den gamle marina.
Ca 4 dage uden vores små basser. Jeg ved de får det super godt. Min mor passer dem hjemme hos os to dage og så skal de over til svigerne to dage. Eller halvanden dag faktisk.
Og de er vant til svigerne, de ser dem 2-3 gange om ugen som regel. og Sara er glad når hun også har sine søskende som hun jo kendér.
Men det bliver stadig hårdt at undvære dem, selv om jeg er sikker på vi får alle tiders tur.
Tuen er super billig, for to par med hotel og fly tur retur blev det 1700 kr, nok derfor vi fik det i gave
Glæder mig meget til at komme ned og få lidt mere forår og lade op.
Der bliver vist mellem 20-23 grader og kan ikke finde ud af hvad filan jeg skal pakke, det er for længde siden jeg har mærket den temp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Loa

Ej hvor skønt!!

Børnene skal helt sikkert nok hygge sig, og tiden de har med deres bedsteforældre er jo også uvurderlig.

Og alene/kæreste tid er jo også super vigtigt!

Håber i får en skøn tur.

Anmeld

23. april 2013

@BRUGER

MariaE skriver:

Jep, et stort spring når man nu har tre dejlige unger på 5,4 og snart 1 år.
Men vi har fået det i gave. Så lørdag tager vi til KRoation, til Zadar h or vi skal bo ved den gamle bydel ned til den gamle marina.
Ca 4 dage uden vores små basser. Jeg ved de får det super godt. Min mor passer dem hjemme hos os to dage og så skal de over til svigerne to dage. Eller halvanden dag faktisk.
Og de er vant til svigerne, de ser dem 2-3 gange om ugen som regel. og Sara er glad når hun også har sine søskende som hun jo kendér.
Men det bliver stadig hårdt at undvære dem, selv om jeg er sikker på vi får alle tiders tur.
Tuen er super billig, for to par med hotel og fly tur retur blev det 1700 kr, nok derfor vi fik det i gave
Glæder mig meget til at komme ned og få lidt mere forår og lade op.
Der bliver vist mellem 20-23 grader og kan ikke finde ud af hvad filan jeg skal pakke, det er for længde siden jeg har mærket den temp

Ej hvor lyder det bare super dejligt! Ønsker jer en rigtig god tur

Anmeld

24. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er mega misundelig! Rigtig god tur!! Vh stine

Anmeld

24. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Fedt! Husk masser af frækt undertøj

Anmeld

24. april 2013

nattergalen

Ihh hvor fedt.. Rigtig god tur  
Og så kan jeg glæde mig til det bliver vores tur sidst i maj  
-Men det må også være hårdt at efterlade de små.. Har kun en og vil slet ikke tænke på vi skal afsted for så tuder jeg sgu.. 

Rigtig god tur og nyd solen for os andre

Anmeld

24. april 2013

Muffinmus

Tak, glæder mig mere og emre og tjekker nærmest vejrudsigten hver time
lørdag 21, søndag 22 og mandag 24:-) Wuhuu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.