Symptomer - håber :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. april 2013

Nikipigen

Hej alle.

jeg har på fornemmelsen, at jeg er gravid, men er meget i tvivl så kan ikke lægge tankerne fra mig.

jeg har ingen børn endnu og forsøger sammen med min kæreste at blive gravid. Jeg er lige stoppet på minipiller og har en masse symptomer.

fordi jeg er i tvivl, er at jeg venter på, at jeg om en uge til to kan komme i perioden, hvor man kan teste positiv. Desuden så har jeg to ting, som jeg håber at i kan hjælpe mig med. Er lidt pinlig over den ene, men jeg håber, at jeg ikke er den eneste der har/har haft det.min mens skal gerne komme (eller helst ikke &nbsp på lørdag.

jeg har noget udflåd, som er meget elastisk, men også sådan en mærkelig brun farve. Jeg synes jeg har læst noget om derent sted, men kan ikke finde det igen. 

den anden ting er, at jeg har fået skedesvamp og det er noget rigtig øv. Jeg har bare hørt, at man har let til at få det, hvis man er gravid. Er der nogen der ved noget om det eller hvor man kan finde noget om det. ? 

håber at der er nogen som kan hjælpe? knus!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Nikipigen

Forresten, andre symptomer er;

oppustethed

let til kvalme (især om morgen)

ømme bryster

mere træt end normalt

tisser meget

masser af humørsvingninger

en meget underlig fornemmelse i kroppen (kan ikke rigtig forklare den)

Anmeld

23. april 2013

Trinebaby

Nikipigen skriver:

Forresten, andre symptomer er;

oppustethed

let til kvalme (især om morgen)

ømme bryster

mere træt end normalt

tisser meget

masser af humørsvingninger

en meget underlig fornemmelse i kroppen (kan ikke rigtig forklare den)

jeg havde kun ligesom mens smerter intet andet , var 5+3 før jeg kunne teste , men til sidst var jeg sikker på jeg var gravid kunne føle det selvom jeg aldrig havde prøvet det og er nu 17 uger  For dig 

Anmeld

23. april 2013

Nikipigen

Trinebaby skriver:

jeg havde kun ligesom mens smerter intet andet , var 5+3 før jeg kunne teste , men til sidst var jeg sikker på jeg var gravid kunne føle det selvom jeg aldrig havde prøvet det og er nu 17 uger  For dig 

Tusind tak for håb  glæder mig så meget til, at jeg kommer frem til en positiv test...

Anmeld

23. april 2013

Trinebaby

Nikipigen skriver:

Tusind tak for håb  glæder mig så meget til, at jeg kommer frem til en positiv test...

Hvornår skal du teste

Anmeld

23. april 2013

Nikipigen

Tidligst på søndag, men havde ægløsning i lørdags og masser af sjov før, under og efter  

Anmeld

23. april 2013

Trinebaby

Nikipigen skriver:

Tidligst på søndag, men havde ægløsning i lørdags og masser af sjov før, under og efter  

Bliver spændende

Anmeld

23. april 2013

Nikipigen

Jeg har valgt, at jeg vil kontakte lægen i morgen. Især pga svampen. Jeg håber, at de vil se mig med det samme, så jeg kan få bugt med ventetiden

Anmeld

23. april 2013

De3Guldklumper

Nikipigen skriver:

Jeg har valgt, at jeg vil kontakte lægen i morgen. Især pga svampen. Jeg håber, at de vil se mig med det samme, så jeg kan få bugt med ventetiden

Håber da for dig at det er gevinst.

Med hensyn til svamp så skal du gå på apoteket og købe canesten. Det virker og er ikke nødvendigt at skal omkring lægen først.

Du skriver du havde ÆL i lørdags så vil jeg mene at det er alt for tidligt at test på søndag. Så skal du ca en uge længere frem inden du ca er 4 uger henne hvor de fleste tester positiv.

Anmeld

23. april 2013

BabyDrømme23

Nikipigen skriver:

Hej alle.

jeg har på fornemmelsen, at jeg er gravid, men er meget i tvivl så kan ikke lægge tankerne fra mig.

jeg har ingen børn endnu og forsøger sammen med min kæreste at blive gravid. Jeg er lige stoppet på minipiller og har en masse symptomer.

fordi jeg er i tvivl, er at jeg venter på, at jeg om en uge til to kan komme i perioden, hvor man kan teste positiv. Desuden så har jeg to ting, som jeg håber at i kan hjælpe mig med. Er lidt pinlig over den ene, men jeg håber, at jeg ikke er den eneste der har/har haft det.min mens skal gerne komme (eller helst ikke &nbsp på lørdag.

jeg har noget udflåd, som er meget elastisk, men også sådan en mærkelig brun farve. Jeg synes jeg har læst noget om derent sted, men kan ikke finde det igen. 

den anden ting er, at jeg har fået skedesvamp og det er noget rigtig øv. Jeg har bare hørt, at man har let til at få det, hvis man er gravid. Er der nogen der ved noget om det eller hvor man kan finde noget om det. ? 

håber at der er nogen som kan hjælpe? knus!!!

Jeg kan ikke egentlig hjælpe, men jeg har også tæstdag på lørdag ca.  

Og er også i tivil om de symptomer jeg har, har bare en mega følelse som om min mens er rigtig tæt på, og i nat vågnede jeg af smærter, lige som om noget skulle briste, kunne ikke stå op med det samme. Men da jeg så havde tisset, så blev det langtsomt bedre. Jeg har ellers ikke nogle tydlige symptomer på noget som sådan. 

Men lidt pinligt, detudfåd jeg har, eller havde i dag var sådan lidt hvidt grynagtigt. Hvad det betyder ved jeg ikke. Men har læst at udflådet er umuligt at vurdere på, om man er gravid eller ej.

Ville gærne følge med dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.