Frustrerende svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2013

Papillon

Det der, når svamp i skeden er ved at drive een til vanvid - øv øv øv!

Jeg har haft døjet rigtig meget med det, og det var stort set umuligt at komme af med. Så det sidste halve år har jeg haft et eller to meget milde tilfælde, der hurtigt var klaret. Men nu er det slemt igen Var til lægen i onsdags og fik fluconazol. Siden er tilstanden bare blevet værre..

Jeg går ikke med syntetiske stramme trusser, bruger ikke trusseindlæg, ingen sæbe, ingen tamponer, spiser ikke voldsomme mængder sukker, er ikke gravid, tager ikke p-piller og skyller altid efter sex. Hvorfor så mig? Øv altså..

Alene hjemme, måtte lige ud med frustrationerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

pas på med at vaske for ofte dernede... det udtørrer huden og øger risikoen for infektioner af alle mulige slags...

Stress er også en stor faktor for at få det...

fik det selv som følge af en periode med højt stressniveau... havde aldrig før haft det så var pænt nervøs for hvad det var der gjorde det kløede og sviede dernede...

Pøj pøj med at blive frisk igen...

Anmeld

23. april 2013

Papillon

Tak

Det er heller ikke fordi, jeg vasker vildt meget, men vil huske på det.

Føler mig ikke mere stresset nu, end jeg plejer, hmm..

Anmeld

23. april 2013

Masig

Kitkat92 skriver:

Jeg har haft døjet rigtig meget med det, og det var stort set umuligt at komme af med. Så det sidste halve år har jeg haft et eller to meget milde tilfælde, der hurtigt var klaret. Men nu er det slemt igen Var til lægen i onsdags og fik fluconazol. Siden er tilstanden bare blevet værre..

Jeg går ikke med syntetiske stramme trusser, bruger ikke trusseindlæg, ingen sæbe, ingen tamponer, spiser ikke voldsomme mængder sukker, er ikke gravid, tager ikke p-piller og skyller altid efter sex. Hvorfor så mig? Øv altså..

Hos nogle er det jo hormonbetinget, så det kommer på visse tidspunkter af cyklus... Jeg får det rigtig ofte i forbindelse med mens... Og det gør det ikke bedre at man jo skal have bind på 

Og jeg både tisser og skyller efter sex, men det kommer alligevel ofte i den forbindelse også....

Om det er rigtig svamp eller mere sådan overfølsomhed, ved jeg ikke men det er mega træls, men man kan nok ikke gøre så meget ved det...

Anmeld

23. april 2013

Line&Mike

Kitkat92 skriver:

Øv, det lyder rigtig træls for dig!

- Nogen er bare rigtig uheldige med sådan noget!

Måske du kunne aftale med din læge at komme på en fluconazol-kur, hvor du tager én tablet om ugen i en periode? Har du prøvet Canesten-creme?

Håber snart det bliver bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.