Nogle med erfaring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. april 2013

mkj

Hejsa.

Er der nogle der har erfaring med TESA/PESA, eller har kendskab til det? Og hvordan befrugtes jeg med sæden, er det ICSI eller?

Hvis der er nogle med erfaring, hvor har i så fået det lavet?

Jeg er ret så forvirret, vi er blevet henvist til et sted, som sendte os videre, og nu er vi så endnu engang sendt videre, da de mener vi er henvist helt forkert..

Hurra for det danske system. Ligenu oplever jeg ikke der er voldsom meget styr på noget.

Håber der er nogle af jer, der kan hjælpe lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

ønskebørn74

majbritt kjeldsen skriver:

Hejsa.

Er der nogle der har erfaring med TESA/PESA, eller har kendskab til det? Og hvordan befrugtes jeg med sæden, er det ICSI eller?

Jeg er ret så forvirret, vi er blevet henvist til et sted, som sendte os videre, og nu er vi så endnu engang sendt videre, da de mener vi er henvist helt forkert..

Hurra for det danske system. Ligenu oplever jeg ikke der er voldsom meget styr på noget.

Hvor bor du henne? 

Anmeld

28. april 2013

Anitta-sofie

Hejsa.

ved sidste forsøg fik min mand lavet en tesa, befrugtningen skete efterfølgende ved ICSI

Anmeld

28. april 2013

La´chrissen

Hejsa.

min kæreste har fået lavet flere på skejby, der er de meget professionelle med det. De er rigtig gode til at forklare hvad det et de gør mm. Det er højst sandsynlig fordi han har dårlig sædkvalitet ik?

Så er det enten ved ivf eller icsi. Begge ting er med den store hormon tur for dig med æg udtagning og oplægning. De laver for det meste tesa'en den dag der bliver taget æg ud. Hvis du har flere spørgsmål må du endelig spørge

Anmeld

3. maj 2013

mkj

La´chrissen skriver:

min kæreste har fået lavet flere på skejby, der er de meget professionelle med det. De er rigtig gode til at forklare hvad det et de gør mm. Det er højst sandsynlig fordi han har dårlig sædkvalitet ik?

Så er det enten ved ivf eller icsi. Begge ting er med den store hormon tur for dig med æg udtagning og oplægning. De laver for det meste tesa'en den dag der bliver taget æg ud. Hvis du har flere spørgsmål må du endelig spørge

Min kæreste er sterelliseret desværre.

vi har nu fået indkaldelse til undersøgelse og samtale med en læge, men det er ovre på riget i KBH. Vi har haft ringet til dem, da vi synes der er ret langt når vi jo bor i nordjylland (Hobro), men vi skal derover til denne undersøgelse og derefter kan de henvise til behandling tættere på.

Men har virkelig svært ved at forstå hvad det er for noget undersøgelse der skal ske derovre, som ikke kan laves her i jylland.

Jeg er nok bare et stort spørgsmålstegn.

Pt er det kun min kæreste der er henvist, så regner med jeg kommer med indover, når vi har været ovre på riget, nu jeg også skal igennem den helt store tur.

Anmeld

3. maj 2013

mkj

ønskebarn74 skriver:

Hvor bor du henne? 

Jeg bor i Hobro (nordjylland)

Anmeld

3. maj 2013

Putomanen

Da min mand fik fjernet sin ene testikel fik han taget nogle prøver, samtaler og kontrol på Riget hos Vækst og Reproduktion, selvom han blev opereret på Frederiksberg hospital. Jeg tror at de er eksperter inden for sædkvalitet, eller hvad man kalder det. Eventuelt er det derfor, at i skal derhen til at starte med

Jeg kan desværre ikke give nogen råd om tesa, da vi ikke har prøvet det.

Anmeld

3. maj 2013

mkj

Putomanen skriver:

Da min mand fik fjernet sin ene testikel fik han taget nogle prøver, samtaler og kontrol på Riget hos Vækst og Reproduktion, selvom han blev opereret på Frederiksberg hospital. Jeg tror at de er eksperter inden for sædkvalitet, eller hvad man kalder det. Eventuelt er det derfor, at i skal derhen til at starte med

Jeg kan desværre ikke give nogen råd om tesa, da vi ikke har prøvet det.

Det er også der vi skal hen på Riget. Man må gå udfra de er eksperter i lige netop de undersøgelser. 

Rart at høre der er andre der har prøvet at blive undersøgt et sted og sendt videre.

Anmeld

3. maj 2013

La´chrissen

Min kæreste er sterelliseret desværre.

vi har nu fået indkaldelse til undersøgelse og samtale med en læge, men det er ovre på riget i KBH. Vi har haft ringet til dem, da vi synes der er ret langt når vi jo bor i nordjylland (Hobro), men vi skal derover til denne undersøgelse og derefter kan de henvise til behandling tættere på.

Men har virkelig svært ved at forstå hvad det er for noget undersøgelse der skal ske derovre, som ikke kan laves her i jylland.

Jeg er nok bare et stort spørgsmålstegn.

Pt er det kun min kæreste der er henvist, så regner med jeg kommer med indover, når vi har været ovre på riget, nu jeg også skal igennem den helt store tur.

Ja det er da lidt langt. De har ellers en speciallæge på Skejby, men om de kan endnu mere på riget kan jo godt være. Men det er sørme da langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.