La´chrissen skriver:
min kæreste har fået lavet flere på skejby, der er de meget professionelle med det. De er rigtig gode til at forklare hvad det et de gør mm. Det er højst sandsynlig fordi han har dårlig sædkvalitet ik?
Så er det enten ved ivf eller icsi. Begge ting er med den store hormon tur for dig med æg udtagning og oplægning. De laver for det meste tesa'en den dag der bliver taget æg ud. Hvis du har flere spørgsmål må du endelig spørge 
Min kæreste er sterelliseret desværre.
vi har nu fået indkaldelse til undersøgelse og samtale med en læge, men det er ovre på riget i KBH. Vi har haft ringet til dem, da vi synes der er ret langt når vi jo bor i nordjylland (Hobro), men vi skal derover til denne undersøgelse og derefter kan de henvise til behandling tættere på.
Men har virkelig svært ved at forstå hvad det er for noget undersøgelse der skal ske derovre, som ikke kan laves her i jylland.
Jeg er nok bare et stort spørgsmålstegn.
Pt er det kun min kæreste der er henvist, så regner med jeg kommer med indover, når vi har været ovre på riget, nu jeg også skal igennem den helt store tur.
Anmeld