Hvilket drengenavn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

756 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. april 2013

Anonym trådstarter

Det er disse tre navne det står mellem til vores søn. Er anonym da vi holder navnet hemmeligt Vi kan ikke beslutte os, og min kæreste er faktisk total imod Frej. Men mest fordi hans efternavn også starter med "Fr" men så havde jeg tænkt på at kalde ham Frej Alexander (min kæreste hedder Alexander) og så efternavn.

Men stem gerne og kom også gerne med forslag til hvad der ellers kunne klinge med Frej, bare så jeg har nogle forslag til min kæreste, for jeg er helt VILD med navnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Pigent

Anonym skriver:

Det er disse tre navne det står mellem til vores søn. Er anonym da vi holder navnet hemmeligt Vi kan ikke beslutte os, og min kæreste er faktisk total imod Frej. Men mest fordi hans efternavn også starter med "Fr" men så havde jeg tænkt på at kalde ham Frej Alexander (min kæreste hedder Alexander) og så efternavn.

Men stem gerne og kom også gerne med forslag til hvad der ellers kunne klinge med Frej, bare så jeg har nogle forslag til min kæreste, for jeg er helt VILD med navnet

Jeg har stemt Mathias fordi det er det jeg bedst kan lide, men der er bare mange der bliver døbt/kaldt det 

Frej Alexander ville da være fint, selvom jeg ikke er helt vild med Frej.

Anmeld

27. april 2013

Ciss

Frej Elias

Frej Leander

Frej Edvard

Frej Sebastian

Anmeld

27. april 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Mathias er sødt

Anmeld

28. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Nu har vi haft en hund der hed Frej, så kan selvfølgelig ikke lade være med at tænke på ham når jeg ser/hører navnet , men synes Frej Alexander lyder godt, så derfor er min stemme faldet på det navn - og så fordi jeg ikke bryder mig om de to andre.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.