hvordan er det nu med medicin i behandlingen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
1 synes godt om
23. april 2013

Anonym trådstarter

Kan alle der er i behandling få kroniker tillæg?

Jeg er "desværre" kun i gruppe 5 i sygesikring Danmark. Men det er bedre end ingenting. Er det ikke sandt at de dækker 50% af medicinen i den gruppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Kan alle der er i behandling få kroniker tillæg?

Jeg er "desværre" kun i gruppe 5 i sygesikring Danmark. Men det er bedre end ingenting. Er det ikke sandt at de dækker 50% af medicinen i den gruppe?

Det tror jeg nok ja. Har i hvert fald ikke hørt om nogen, endnu, der ikke har fået kronikertilskud

Jeg er i gruppe 5 hos Sygeforsikring Danmark, og får halvdelen af medicinen (hormonerne) returneret, så jo det er 50%.

Men med kronikertilskud, er din egenbetaling max 3000-3500 kr om året (kan ikke huske det præcise tal), dvs ved danmark kan du jo så få refunderet halvdelen af de 3000-3500 kr, og det vil sige du får en egenbetaling på 1500-1800 kr, så jeg synes ikke det kan betale sig at skifte til en der dækker 100% for den er jo også væsentlig dyrere

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Det tror jeg nok ja. Har i hvert fald ikke hørt om nogen, endnu, der ikke har fået kronikertilskud

Jeg er i gruppe 5 hos Sygeforsikring Danmark, og får halvdelen af medicinen (hormonerne) returneret, så jo det er 50%.

Men med kronikertilskud, er din egenbetaling max 3000-3500 kr om året (kan ikke huske det præcise tal), dvs ved danmark kan du jo så få refunderet halvdelen af de 3000-3500 kr, og det vil sige du får en egenbetaling på 1500-1800 kr, så jeg synes ikke det kan betale sig at skifte til en der dækker 100% for den er jo også væsentlig dyrere

tusind tak for svar .  Det er nemlig også sådan jeg hsr forstået det. Godt jeg fik mig meldt ind

Anmeld

24. april 2013

CroQuis

Anonym skriver:

tusind tak for svar .  Det er nemlig også sådan jeg hsr forstået det. Godt jeg fik mig meldt ind

Ja, sådan havde jeg det også

Jeg startede bare i basis, også skiftede jeg op den dag hvor jeg startede i behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.