Håber i vil respektere min anonymitet
Trænger sådan til ikke at føle det hele konstant er min skyld og føle mig svigtet. Jeg er ældre end mine søskende, og de får ofte hjælp og støtte, og har altid gjort, især den mindste. Det var altid på deres præmisser og min mor hr anerkendt hun har svigtet.
Det er jo ikke fordi hun er 100% fraværende, men er bare grænser, især når det gælder mig. Men mine søstre er hun der konstant for. Hun har ikke "tid" til at være mormor, hun har altid alt mulig andet, min yngste søster, sine hobbyer, venner, min fars arbejde, og det meste er fair nok, men hun prioriterer altid andet når de har fri. min far havde ferie 2 uger hvor, vi snakkede om at ses en af dagene eller de selv kunne få dem over, men af 2 ugers ferie, kunne de ikke afsætte 1 dag til deres børnebørn.
De planlagde ferie med vennerne, og samtidig skulle de have hvalpe, hun lagde ferie, operation og hvalpe så vi næsten ikke ser dem i 4-5 mdr, først operation, så ferie, hobbyting imellem, og så, rykkede hun parringen, (pga ferien med vennerne) så hvalpenes termin lå lige på vores yngstes 1 års fødselsdag
På det sidste er det slemt, og min mor kommer konstant med negativt, og kommentarer, de besøger os aldrig og ved ikke hvordan vi har det her, og alligevel har hun flere gange udtalt vi ikke bør få flere børn (mest fordi hun åbenbart ikke kan overskue flere børnebørn) senest har hun kommenteret den yngste skulle klippes ( her er de først blevet klippet, efter de er blevet 1 år) klippede barnet, og først var det galt barnet ikke var klippet, og nu var det grimt, og havde ikke andet at sige, eller hvorfor, og ikke tid pga hvalpene. Pg jeg var unfair fordi hun ikke havde fået meget søvn pga problemer med hvalpenes mor. Men hvor skulle jeg vide noget fra når jeg ikke bliver lukket ind.
Er så gal, ked og føler mig svigtet
Anmeld