start på job/dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
1 synes godt om
23. april 2013

HopinWishin

I morgen skal vores lille Laura besøger dagplejemor for første gang... og om en uge starter jeg på mit nye job....

Men hvor ønsker jeg bare den næste uge går laaaangsom!! Jeg kan tude så snart jeg tænker på at hun skal passes af en fremmed.... At jeg ik ska være sammen med hende hele dagen... jeg ved ik hvad hun får at spise, hvor meget hun spiser, om hun grædr, om hun gør nye ting.....

Hun er 8,5 mdr nu.....  Sys bare tiden er gået så hurtig 

Er jeg den eneste der har det sådn.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Team Putte

HopinWishin skriver:

I morgen skal vores lille Laura besøger dagplejemor for første gang... og om en uge starter jeg på mit nye job....

Men hvor ønsker jeg bare den næste uge går laaaangsom!! Jeg kan tude så snart jeg tænker på at hun skal passes af en fremmed.... At jeg ik ska være sammen med hende hele dagen... jeg ved ik hvad hun får at spise, hvor meget hun spiser, om hun grædr, om hun gør nye ting.....

Hun er 8,5 mdr nu.....  Sys bare tiden er gået så hurtig 

Er jeg den eneste der har det sådn.... 

Min Ida startede vs 16. april og jeg har det som dig! det er et skønt sted og jeg er tryg ved at aflevere hende men jeg tænker oz konstant på alle de ting jeg går glip af

Anmeld

23. april 2013

HopinWishin

Team Putte skriver:

Min Ida startede vs 16. april og jeg har det som dig! det er et skønt sted og jeg er tryg ved at aflevere hende men jeg tænker oz konstant på alle de ting jeg går glip af

øv øv Gad vide hvor længe man skal arbejde før man vænner sig til det hele....

Anmeld

23. april 2013

Team Putte

HopinWishin skriver:

øv øv Gad vide hvor længe man skal arbejde før man vænner sig til det hele....

jeg starter først arbejde midt i maj så det ved jeg ik endnu.. Men jeg kan mærke det bliver nemmere at aflevere jo flere succeser vi har dernede vi har så brug for mere end 1 uge til indkøring.. Hun er oppe på at være der halvanden time selv nu og vi er i gang på 2. uge.. Det giver mig ro at vi har tid til at tage det roligt

Anmeld

23. april 2013

HopinWishin

Team Putte skriver:

jeg starter først arbejde midt i maj så det ved jeg ik endnu.. Men jeg kan mærke det bliver nemmere at aflevere jo flere succeser vi har dernede vi har så brug for mere end 1 uge til indkøring.. Hun er oppe på at være der halvanden time selv nu og vi er i gang på 2. uge.. Det giver mig ro at vi har tid til at tage det roligt

nåeh okay.. Ja det stresser også mig lidt.. at vi kun har 4 dage til indkøring...  

Anmeld

23. april 2013

Team Putte

HopinWishin skriver:

nåeh okay.. Ja det stresser også mig lidt.. at vi kun har 4 dage til indkøring...  

det kan jeg i den grad godt forstå! Håber hun er nem at køre ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.