Blødning efter fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
8 svar
2 synes godt om
23. april 2013

Anonym trådstarter

Hej alle babybrugere

Er der nogle af jer der har oplevet at jeres blødning efter fødsel stoppede, for at starte fuldt op igen et par uger efter ?

3-4 uger efter fødsel gik jeg over til at bruge trusseindlæg , men nu næsten 8 uger efter er blødningen kommet igen så jeg må bruge bind..

Har nogen oplevet det ? Og hvor længe gik der før den stoppede helt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej alle babybrugere

Er der nogle af jer der har oplevet at jeres blødning efter fødsel stoppede, for at starte fuldt op igen et par uger efter ?

3-4 uger efter fødsel gik jeg over til at bruge trusseindlæg , men nu næsten 8 uger efter er blødningen kommet igen så jeg må bruge bind..

Har nogen oplevet det ? Og hvor længe gik der før den stoppede helt ?

Kan det ikke være din mens der er kommet?

Har en søn fra den 6. Januar, blødte i godt 14 dage efter fødsel og har lige haft en mens for 2. Gang og han bliver 4 mdr den 6. Maj.. :-)

Så tænker det evt bare er din mens det allerede er kommet :-)

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Kan det ikke være din mens der er kommet?

Har en søn fra den 6. Januar, blødte i godt 14 dage efter fødsel og har lige haft en mens for 2. Gang og han bliver 4 mdr den 6. Maj.. :-)

Så tænker det evt bare er din mens det allerede er kommet :-)

Måske - har bare ingen mens smerter eller noget som helst..

Anmeld

23. april 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Det havde jeg heller ikke.. Min første mens var dog rigtig kraftig..

Anmeld

23. april 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Jeg tænker også at det er din mens der allerede er kommet. 

Jeg ved ikke hvordan det er med smerter ved mens, efter man har født - om de evt. kan ændre sig ? Da jeg endnu ikke selv har fået mens. 

Anmeld

23. april 2013

Fuglemor

Jeg har altid haft rigtig slemme mens smerter men efter fødslen så har jeg ikke nogen mere. Så det kan nemt være din mens der er kommet og at du er så heldig at være sluppet med mens smerter. De kan dog senere komme eller du kan mærke lidt til dem. Sidste gang havde jeg svage smerter. 

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Mor12 skriver:

Jeg har altid haft rigtig slemme mens smerter men efter fødslen så har jeg ikke nogen mere. Så det kan nemt være din mens der er kommet og at du er så heldig at være sluppet med mens smerter. De kan dog senere komme eller du kan mærke lidt til dem. Sidste gang havde jeg svage smerter. 

Jeg må notere det ned og se om det passer om en måneds tid

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Det havde jeg heller ikke.. Min første mens var dog rigtig kraftig..

Det ville da være rart hvis kroppen allerede har fundet sin rytme igen efter fødsel.. Må notere ned og se om en måneds tid om det passer

Anmeld

23. april 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Det ville da være rart hvis kroppen allerede har fundet sin rytme igen efter fødsel.. Må notere ned og se om en måneds tid om det passer

Ja, selvom jeg personligt godt kunne undvære den ;-)

Her er cyklussen ikke helt på plads, da jeg fik mens 14 dage efter igen ( denne gang)

Men tror det er den du har fået, og er da bare skønt du er sluppet for smerterne.. Det gjorde jeg også efter min første fødsel :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.