Paradise tur-retur .. puh ha :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
6 svar
2 synes godt om
23. april 2013

emsaroto

Kan i huske da der kørte det program på tv3?

Jeg så det ikke rigtigt dengang, men lige nu sidder jeg og har fritimer, og bruger tiden på viaplay, men har bare næsten set alt så er begyndt på denne serie..

Nu er jeg meget grådført og jeg kan næsten ikke klare at se det her program. Det er virkelig en hård verden der findes, og hvor har vi det godt her i Danmark. Puh ha ..

Nogen der har set programmet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Loa

Tror jeg så et enkelt....

Kæft hvor ville alle unge danskere have godt af at komme en tur derned, så de kunne sætte pris på hvor godt de har det derhjemme....

Anmeld

23. april 2013

emsaroto

Loa skriver:

Tror jeg så et enkelt....

Kæft hvor ville alle unge danskere have godt af at komme en tur derned, så de kunne sætte pris på hvor godt de har det derhjemme....

Jeg synes virkelig det er hårdt at kigge på det. Men kan ikke lade værre fordi det er så super spændende! 

Anmeld

23. april 2013

Loa

emsaroto skriver:

Jeg synes virkelig det er hårdt at kigge på det. Men kan ikke lade værre fordi det er så super spændende! 

Jeg vil helst undgå at se det.

Jeg ved det foregår, men jeg kan ikke gøre noget ved det, så derfor vil jeg egentlig helst undgå at se det... Får det så dårligt....

Anmeld

23. april 2013

mariamiss6

hvad handler det om?

Anmeld

23. april 2013

MortilElias2010

Ja har set dem  Og ja du har ret! Mange (alle) kunne have godt af en kulturel oplevelse og personlig indsigt og læring til hver en tid 

Anmeld

23. april 2013

emsaroto

mariamiss6 skriver:

hvad handler det om?

Det handler om, at nogle af de her Paradise Hotel stjerne, tager tilbage til Mexico. 
Men i stedet for at leve livet i luksus på et lækkert hotel, i de gode dele af Mexico, så er de ude i virkeligheden ..

Møder fattigdom, folk på gaden, unge kriminelle, bandeliv, unge piger som er blevet voldtaget og nu skal have børn .. Virkelig underligt at de her reality stjerne, ikke har den vildeste opfattelse af, at sådanne ting foregår. 

Jeg er meget positivt overasket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.