Hvad siger I? (testbillede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
21 svar
8 synes godt om
23. april 2013

KittyCatta

Har taget disse to teste igår morges og i morges, og kan se en ekstra streg på dem begge. Men er lidt i tvivl om de er "ægte"?  Ved ikke hvor langt jeg er henne, hvis jeg er gravid, for havde min mens der kom 7 dage forsinket for kun to uger siden..

Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

IngenKoPåIsen

Jeg kan godt se stregerne.. Hvis de er kommet inden for tid, så tror jeg den er god nok!

Anmeld

23. april 2013

Kay

jeg sys altså også den ser posetiv ud... var din mens lige så kraftig som den plejer??

Anmeld

23. april 2013

KittyCatta

Malunsesmutti skriver:

Jeg kan godt se stregerne.. Hvis de er kommet inden for tid, så tror jeg den er god nok!

Den første kom indenfor 10 minutter, og den anden indenfor 5 minutter.

Anmeld

23. april 2013

KittyCatta

Kay skriver:

jeg sys altså også den ser posetiv ud... var din mens lige så kraftig som den plejer??

Nej, det var den ikke rigtig. Plejer at have ekstremt ondt og svært ved at gå på grund af de smerter, ligesom jeg plejer at bløde ret kraftigt. Det gjorde jeg ikke denne gang.

Anmeld

23. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

KittyCatta skriver:

Har taget disse to teste igår morges og i morges, og kan se en ekstra streg på dem begge. Men er lidt i tvivl om de er "ægte"?  Ved ikke hvor langt jeg er henne, hvis jeg er gravid, for havde min mens der kom 7 dage forsinket for kun to uger siden..

Hvad siger I?

Den er helt klart hjemme ! TILLYKKE :-)

Anmeld

23. april 2013

Kay

KittyCatta skriver:

Nej, det var den ikke rigtig. Plejer at have ekstremt ondt og svært ved at gå på grund af de smerter, ligesom jeg plejer at bløde ret kraftigt. Det gjorde jeg ikke denne gang.

så tror jeg altså ik at det har været en rigtig mens og at du er gravid  sys du skal ringe til lægen og høre om du evt kan få en termins scanning for at være sikker

Anmeld

23. april 2013

Faith

De er da fint positive!

Anmeld

23. april 2013

Maja88

KittyCatta skriver:

Den første kom indenfor 10 minutter, og den anden indenfor 5 minutter.

Men den er ikke gyldig efter tid.. så

Anmeld

23. april 2013

KittyCatta

Maja88 skriver:

Men den er ikke gyldig efter tid.. så

Det var derfor jeg tog test nummer 2, og den tjekkede jeg indenfor tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.