serinasmor skriver:
Hmm ...
Hvad fik dig ind i malerfaget til at starte med ? Jeg tænker at du måske kan bygge videre på den ... Nogle kreative uddannelser tager imod de praktisk uddannede med kyshånd ... Sikkert også andre
Ellers må du mærke efter ... Kan du lide at arbejde med mennesker, ro, børn, hænderne ? Vil du gerne udfordre hovedet ?.
Jeg tænkte også på fitness instruktør, men det kommer jo an på om du går op o din træning på den måde eller det bare er en måde at konme I form på
hmm, ja jeg kan faktisk ikke svare på hvorfor jeg valgte lige netop malerfaget. Jeg tror det var den kreative del der tiltrak mig, velvidende at det ikke fylder spor i det praktiske arbejde. Jeg har altid elsket at være på skoleopholdene, netop fordi det var mere kreativt og så elsker jeg at vide noget om det jeg beskæftiger mig med.!! Jeg er rigtig god til at sætte mig ind i alle detaljer om alt der har min interesse. Og dele ud af den viden.. jeg har altid været hende som de andre elever kom til, hvis der var noget de ikk forstod. Lige siden folkeskolen faktisk.
jeg har overvejet at undervise malerelever, men problemet er at det er mega svært at få et sådant job, og det kræver helst man har en overbygning på faget hvilket er en selvbetalt uddannelse, og det har jeg ikke råd til overhovedet!! ( hurra for at der bliver prædiket om videreuddannelse, når det er så svært at komme til)
fitnessintruktør har jeg også vendt, og det er helt klart noget jeg ville kunne lide, men som en tidligere skrev, så er det nok mere et bijob.
Anmeld