Hvordan finder man den "rette hylde"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

hejsa, jeg håber virkelig nogen ligger inde med de vises sten i forholdt til mit lille problem!

sagen er den at jeg blev uddannet maler for er par år siden og nu hænger mit job mig ud af halsen!! 

Jeg er god til det jeg laver og jeg har det som regel godt med de mennesker jeg arbejder sammen med, men f******ck hvor er jeg træt af at være beskidt, ikke kunne have mit eget tøj på og føle mig som "mig", og ja, når jeg står foran en opgave der skal mere end bare lige males, så får tanken om det foranliggende arbejde mig bare helt ned i laveste gear  i slutningen af ferier kan jeg også gå helt ned med flaget over at skulle afsted igen. Det er virkelig ikke fedt!

Men.. hvordan i alverden finder man ud af hvad man så vil??? Jeg har aldrig prøvet andet end det her. 

Please help!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

hejsa, jeg håber virkelig nogen ligger inde med de vises sten i forholdt til mit lille problem!

sagen er den at jeg blev uddannet maler for er par år siden og nu hænger mit job mig ud af halsen!! 

Jeg er god til det jeg laver og jeg har det som regel godt med de mennesker jeg arbejder sammen med, men f******ck hvor er jeg træt af at være beskidt, ikke kunne have mit eget tøj på og føle mig som "mig", og ja, når jeg står foran en opgave der skal mere end bare lige males, så får tanken om det foranliggende arbejde mig bare helt ned i laveste gear  i slutningen af ferier kan jeg også gå helt ned med flaget over at skulle afsted igen. Det er virkelig ikke fedt!

Men.. hvordan i alverden finder man ud af hvad man så vil??? Jeg har aldrig prøvet andet end det her. 

Please help!!! 

Praktikpladser.. 

Anmeld

23. april 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Please help!!! 

Godt spørgsmål ....

Hvad kan du lide at lave når du har fri ?
Hvordan gik det i skolen ?

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Godt spørgsmål ....

Hvad kan du lide at lave når du har fri ?
Hvordan gik det i skolen ?

Jamen når jeg har fri går al min tid sådan set med at passe hjemmet og være sammen med min dreng og kæreste. Min "mig-tid" foregår i træningscenteret et par gange eller tre i ugen. 

I weekender kan jeg bedst lide at være sammen med nogen andre end bare lige os selv. Vi er meget sammen med min kærestes familie. Venner ser jeg en sjællen gang imellem, hvor vi tager en tur i byen. ( det er der de er i deres liv, så vi ses aldrig med barn)

det er lidt trist, men jeg synes faktisk slet ikke der er noget jeg sådan går op i, andet end min søn. 

almen skole har jeg til og med tiende klasse, med middel til gode karakterer, så hovedet er ikke en udfordring, hvis man skulle tage nogen fag 

Jeg er bare SÅ meget på bar bund 

Anmeld

23. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jamen når jeg har fri går al min tid sådan set med at passe hjemmet og være sammen med min dreng og kæreste. Min "mig-tid" foregår i træningscenteret et par gange eller tre i ugen. 

I weekender kan jeg bedst lide at være sammen med nogen andre end bare lige os selv. Vi er meget sammen med min kærestes familie. Venner ser jeg en sjællen gang imellem, hvor vi tager en tur i byen. ( det er der de er i deres liv, så vi ses aldrig med barn)

det er lidt trist, men jeg synes faktisk slet ikke der er noget jeg sådan går op i, andet end min søn. 

almen skole har jeg til og med tiende klasse, med middel til gode karakterer, så hovedet er ikke en udfordring, hvis man skulle tage nogen fag 

Hvad med fitness instruktør..

Anmeld

23. april 2013

Isabella_mor

ønskebarn74 skriver:

Hvad med fitness instruktør..

jeg tænkte det samme. men det kan man ikke få nok ud af lønmæsigt, fordi at du så skal op på de der 37 timer om ugen.... og det er altså PISSE hårdt at undervise, træne osv i 8 timer hver dag... 

men som deltidsarbejde kan man det jo godt og så måske prøve en ny uddannelse.... 

Anmeld

24. april 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Hmm ...

Hvad fik dig ind i malerfaget til at starte med ? Jeg tænker at du måske kan bygge videre på den ... Nogle kreative uddannelser tager imod de praktisk uddannede med kyshånd ... Sikkert også andre

Ellers må du mærke efter ... Kan du lide at arbejde med mennesker, ro, børn, hænderne ? Vil du gerne udfordre hovedet ?.

Jeg tænkte også på fitness instruktør, men det kommer jo an på om du går op o din træning på den måde eller det bare er en måde at konme I form på

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hmm ...

Hvad fik dig ind i malerfaget til at starte med ? Jeg tænker at du måske kan bygge videre på den ... Nogle kreative uddannelser tager imod de praktisk uddannede med kyshånd ... Sikkert også andre

Ellers må du mærke efter ... Kan du lide at arbejde med mennesker, ro, børn, hænderne ? Vil du gerne udfordre hovedet ?.

Jeg tænkte også på fitness instruktør, men det kommer jo an på om du går op o din træning på den måde eller det bare er en måde at konme I form på

hmm, ja jeg kan faktisk ikke svare på hvorfor jeg valgte lige netop malerfaget. Jeg tror det var den kreative del der tiltrak mig, velvidende at det ikke fylder spor i det praktiske arbejde. Jeg har altid elsket at være på skoleopholdene, netop fordi det var mere kreativt og så elsker jeg at vide noget om det jeg beskæftiger mig med.!! Jeg er rigtig god til at sætte mig ind i alle detaljer om alt der har min interesse. Og dele ud af den viden.. jeg har altid været hende som de andre elever kom til, hvis der var noget de ikk forstod. Lige siden folkeskolen faktisk.

jeg har overvejet at undervise malerelever, men problemet er at det er mega svært at få et sådant job, og det kræver helst man har en overbygning på faget hvilket er en selvbetalt uddannelse, og det har jeg ikke råd til overhovedet!! ( hurra for at der bliver prædiket om videreuddannelse, når det er så svært at komme til)

fitnessintruktør har jeg også vendt, og det er helt klart noget jeg ville kunne lide, men som en tidligere skrev, så er det nok mere et bijob.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.