Hvilke følelser har i haft inden udebelvet menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
1 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

I som har prøvet at være gravide. 

Hvilke symptomer/følelser har i haft inden jeres mens udeblev? Altså tænker på om i havde en følelse af at mens var på vej, eller om i slett ikke følte noget, eller hvordan?

Jeg skal hav min mens om ca 6 dage, om jeg ikke er blevet gravid.

Har inge tydlige symptomer på graviditet. Men har i dag haft følelse som om mens er på vej. Kan jeg være gravid selv om jeg har den følelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Øst

Anonym skriver:

I som har prøvet at være gravide. 

Hvilke symptomer/følelser har i haft inden jeres mens udeblev? Altså tænker på om i havde en følelse af at mens var på vej, eller om i slett ikke følte noget, eller hvordan?

Jeg skal hav min mens om ca 6 dage, om jeg ikke er blevet gravid.

Har inge tydlige symptomer på graviditet. Men har i dag haft følelse som om mens er på vej. Kan jeg være gravid selv om jeg har den følelse?

Jeg "følte" jeg var gravid maaange gange før jeg blev det.. total rundt på gulvet over PB, men da jeg endelig blev gravid, var jeg sikker på jeg ikke var det. Fik først symptomer i uge 8..

Men  fingre for du får en positiv test snart

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Øst skriver:

Jeg "følte" jeg var gravid maaange gange før jeg blev det.. total rundt på gulvet over PB, men da jeg endelig blev gravid, var jeg sikker på jeg ikke var det. Fik først symptomer i uge 8..

Men  fingre for du får en positiv test snart

Hehe ok så kan jeg fortsat håbe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.