Når vi ikke vil ha flere børn, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
13 svar
1 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

ingen af os vil steriliseres??

Drømmen om 4 børn er der stadig, fra min side

Manden er færdig og vil ikke have flere, end de 3 vi har, derfor sagde jeg at så kunne han jo lige så godt blive steriliseret, så var vi fri for bøvlet med prævensation, men det vil han ikke

Jeg vil ikke steriliseret, jeg er "kun" 27 og måske et lille håb om nr. 4 lever lidt endnu (har dog accepteret at 3. var den sidste, men håbet vil jo nok altid være der)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

ingen af os vil steriliseres??

Drømmen om 4 børn er der stadig, fra min side

Manden er færdig og vil ikke have flere, end de 3 vi har, derfor sagde jeg at så kunne han jo lige så godt blive steriliseret, så var vi fri for bøvlet med prævensation, men det vil han ikke

Jeg vil ikke steriliseret, jeg er "kun" 27 og måske et lille håb om nr. 4 lever lidt endnu (har dog accepteret at 3. var den sidste, men håbet vil jo nok altid være der)

Hvad med at få en p-stav...

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Hvad med at få en p-stav...

Har haft den, men den gjorde min mens fuldstændig utilregenlig, det samme gjorde hormon spiralen og p-pillerne

Anmeld

22. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Har haft den, men den gjorde min mens fuldstændig utilregenlig, det samme gjorde hormon spiralen og p-pillerne

Hvad med kobberspiralen?

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Hvad med kobberspiralen?

Hm, det var da egentlig et godt spørgsmål, hormon spiralen gjorde at jeg styrtbløde 14 dage - 3 uger ud af en måned (spør li om både manden og jeg syntes det var morsomt)

Må vist heller få læst li om den kobber dims der, tak

Anmeld

22. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Hm, det var da egentlig et godt spørgsmål, hormon spiralen gjorde at jeg styrtbløde 14 dage - 3 uger ud af en måned (spør li om både manden og jeg syntes det var morsomt)

Må vist heller få læst li om den kobber dims der, tak

Min mand og jeg står i nøjagtig samme situation som dig.

Vi har 3 skønne børn, men jeg kunne godt tænke mig at få nr. 4 om nogle år. Manden siger dog nej, men ønsker heller ik at blive steriliseret. Lige nu er jeg på p piller, men synes ik det er holdbart. Så skal have fundet en bedre præventionsform. Er bare ikke vild med tanken om hormonspiralen da jeg helst vil undgå at fylde min krop med hormoner. Skal til lægen og have info om kobberspiralen nu her.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Min mand og jeg står i nøjagtig samme situation som dig.

Vi har 3 skønne børn, men jeg kunne godt tænke mig at få nr. 4 om nogle år. Manden siger dog nej, men ønsker heller ik at blive steriliseret. Lige nu er jeg på p piller, men synes ik det er holdbart. Så skal have fundet en bedre præventionsform. Er bare ikke vild med tanken om hormonspiralen da jeg helst vil undgå at fylde min krop med hormoner. Skal til lægen og have info om kobberspiralen nu her.

Jeg tør ikke satse på p-pillerne, jeg er så bange for jeg kommer til at glemme dem... Og jeg ved hvad der sker, hvis der kommer en UPS'er

Jeg tror jeg satser på at læse mirakler om kobberspiralen

Anmeld

22. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Jeg tør ikke satse på p-pillerne, jeg er så bange for jeg kommer til at glemme dem... Og jeg ved hvad der sker, hvis der kommer en UPS'er

Jeg tror jeg satser på at læse mirakler om kobberspiralen

Det er osse en af grundene til at jeg ikke er så vild med at tage p piller. Hvis jeg glemmer en pille og vi laver en upser... Ville ikke kunne vælge en graviditet fra.

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det er osse en af grundene til at jeg ikke er så vild med at tage p piller. Hvis jeg glemmer en pille og vi laver en upser... Ville ikke kunne vælge en graviditet fra.

Li præcis, MEN det kan min mand..... Og ham vil jeg slet ikke miste

Anmeld

22. april 2013

Faith

Anonym skriver:

Li præcis, MEN det kan min mand..... Og ham vil jeg slet ikke miste

Det samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.