Del jeres erfaringer "om at flytte sammen" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. april 2013

qp

Kære kvinder.

Jeg har været sammen med min kæreste i over et år og overvejer at finde en fælles lejlighed sammen med min kæreste.

Min situation er den at jeg er og har altid været enlig med mit barn, som nu er 4,5 år. Min kæreste er også meget engageret i mit barns liv og vi fungerer godt sammen som par.

Vi er rigtig meget sammen i hverdagen - enten er vi hos ham eller også er han hos os. Han har også et barn på 2,5 år som vi også ser rigtig meget, når han har sit barn.

De ting jeg tænker på er eks hvordan forholdet ændrer sig når man flytter sammen... Hvad bliver bedre/ sværere/ lettere o.l!?
Jeg håber i vil dele jeres erfaringer med mig, for jeg har brug for at høre hvilke fordele der evt gir i forholdet/ - og selvfølgelig også ulemper

Kh qp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Bertris

qp skriver:

Kære kvinder.

Jeg har været sammen med min kæreste i over et år og overvejer at finde en fælles lejlighed sammen med min kæreste.

Min situation er den at jeg er og har altid været enlig med mit barn, som nu er 4,5 år. Min kæreste er også meget engageret i mit barns liv og vi fungerer godt sammen som par.

Vi er rigtig meget sammen i hverdagen - enten er vi hos ham eller også er han hos os. Han har også et barn på 2,5 år som vi også ser rigtig meget, når han har sit barn.

De ting jeg tænker på er eks hvordan forholdet ændrer sig når man flytter sammen... Hvad bliver bedre/ sværere/ lettere o.l!?
Jeg håber i vil dele jeres erfaringer med mig, for jeg har brug for at høre hvilke fordele der evt gir i forholdet/ - og selvfølgelig også ulemper

Kh qp

Nu flyttede vi sammen inden der kom børn ind i billedet.

- men en ting jeg synes har været ekstremt vigtigt er at få snakket om det når der er noget der irritere en ved den anden, og have nogle klare linjer omkring hvordan mad, opvask osv sker. 
Generelt bare at være gode til at snakke sammen. 
Men synes det har været rigtig dejligt at have en at komme hjem til, en man kan kysse farvel om morgenen. 

- også bare det at deles om alting synes jeg gør det hele meget nemmere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.