Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Hej pigerSå var jeg til endnu en scanning, der viste at mit æg var vokset til hele 18 mm Så indtil videre hedder det oplægning af mine små iglo-æg på Lørdag. Jeg har så meget brug for jeres krydsede fingre, så de overlever optøningen. De må meget gerne overleve begge to, men er det kun det ene der overlever er jeg også fint tilfreds med det!Jeg er ikke den vildeste optimist lige nu, og jeg er MEGET nervøs. Jeg er så bange for at få et opkald fra dem igen, ligesom vi fik sidste gang. Lad det hurtigst muligt blive Lørdag kl. 09.00, for så er det for sent for dem at ringe.
Hej pigerSå var jeg til endnu en scanning, der viste at mit æg var vokset til hele 18 mm Så indtil videre hedder det oplægning af mine små iglo-æg på Lørdag. Jeg har så meget brug for jeres krydsede fingre, så de overlever optøningen. De må meget gerne overleve begge to, men er det kun det ene der overlever er jeg også fint tilfreds med det!Jeg er ikke den vildeste optimist lige nu, og jeg er MEGET nervøs. Jeg er så bange for at få et opkald fra dem igen, ligesom vi fik sidste gang. Lad det hurtigst muligt blive Lørdag kl. 09.00, for så er det for sent for dem at ringe.
Held og lykke søde!
Jeg krydser for at jeres kommende baby findes i de 2 små iglo-basser
WantingBaby2012 skriver: Held og lykke søde! Jeg krydser for at jeres kommende baby findes i de 2 små iglo-basser
BigHope13 skriver: åh hvor er det spændende og yderest nervepirrende, Jeg krydser alt hvad krydses kan
åh hvor er det spændende og yderest nervepirrende, Jeg krydser alt hvad krydses kan
Moma skriver:
krydser ALT hvad jeg har
Alt hvad jeg kan
Lauer skriver: krydser ALT hvad jeg har
CroQuis skriver: Alt hvad jeg kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128