Svimmelhed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

dukke

MIWULA skriver:

Er endnu ikk klar til at teste da jeg kun er i uge 3+2 hvis jeg er gravid men er nu her for 10 min siden ca blevet vildt svimmel tror i det kan være en graviditet?

Måske har nogle af jer prøvet det før i vidste i var gravide???

Ville ha været anonym men glemte at trykke så dem der kender mig.. Shhhyyyy

Jeg havde det også men det var 5 uger før termin

Hvor bliver det spændende hvis du er gravid og skal selvfølgelig nok tige stille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

mpr

MIWULA skriver:

Er endnu ikk klar til at teste da jeg kun er i uge 3+2 hvis jeg er gravid men er nu her for 10 min siden ca blevet vildt svimmel tror i det kan være en graviditet?

Måske har nogle af jer prøvet det før i vidste i var gravide???

Ville ha været anonym men glemte at trykke så dem der kender mig.. Shhhyyyy

for at du er gravid men i og med at du er 3+2 så var det kun lige omkring din ægløsning hvis det var for 10 dage siden :p og det tager en uge cirka (har jeg hørt) at kroppen overhovedet opdager det så det burde faktisk først være nu din krop ville have opdaget det hvis den er gravid men håber da for dig at den er der  

Anmeld

22. april 2013

MIWULA

dukke skriver:

Jeg havde det også men det var 5 uger før termin

Hvor bliver det spændende hvis du er gravid og skal selvfølgelig nok tige stille

Okey søde. Tak. Hihi ja det gør så. Synes jeg har en smule ømme bryster men det kan jo godt være fordi jeg måske tænker for meget. Hihi

Anmeld

22. april 2013

MIWULA

Chel1992 skriver:

for at du er gravid men i og med at du er 3+2 så var det kun lige omkring din ægløsning hvis det var for 10 dage siden :p og det tager en uge cirka (har jeg hørt) at kroppen overhovedet opdager det så det burde faktisk først være nu din krop ville have opdaget det hvis den er gravid men håber da for dig at den er der  

Jeg burde være gravid nu har jeg læst mig frem til.  meeen det behøver jo ikk være derfor jeg var svimmel. 

Anmeld

22. april 2013

Flødebollen

Chel1992 skriver:

hun skriver 10 min, ikke 10 dage

Anmeld

23. april 2013

mpr

Kathepige skriver:

hun skriver 10 min, ikke 10 dage

Hovsa så læste jeg lige forkert

Anmeld

23. april 2013

MIWULA

Chel1992 skriver:

Hovsa så læste jeg lige forkert

Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.