Tankerne - hvad gør I med dem... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2013

Sandradee82

hej allesammen

en lille trist én fra mig...

det lykkedes igen ikke denne gang - blev insemineret på 19.dagen - havde super mange follikler og sæden var fin.

Kan mærke på mig selv at jeg er ved at opgive håbet lidt... bliver det mon nogensinde vores tur.

Oven i hatten så kommer min bedste veninde i lørdags og fortæller mig at hun er gravid.. første gang de knalder så er den der (ja undskyld sproget) - synes bare på en eller anden måde at det er uretfærdigt..

Jeg prøvede sidste gang både at gå til Ultratone og Healer.. det hjalp åbenbart heller ikke..

mine tanker de virvler rundt i de 14 dage efter insemination, og det troede jeg egentlig healeren kunne hjælpe med.. men det lykkedes ikke..

ved ikke hvad jeg skal gøre... nogen der har nogle gode råd til lille pibende mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Musse21

Sandradee82 skriver:

hej allesammen

det lykkedes igen ikke denne gang - blev insemineret på 19.dagen - havde super mange follikler og sæden var fin.

Kan mærke på mig selv at jeg er ved at opgive håbet lidt... bliver det mon nogensinde vores tur.

Oven i hatten så kommer min bedste veninde i lørdags og fortæller mig at hun er gravid.. første gang de knalder så er den der (ja undskyld sproget) - synes bare på en eller anden måde at det er uretfærdigt..

Jeg prøvede sidste gang både at gå til Ultratone og Healer.. det hjalp åbenbart heller ikke..

mine tanker de virvler rundt i de 14 dage efter insemination, og det troede jeg egentlig healeren kunne hjælpe med.. men det lykkedes ikke..

ved ikke hvad jeg skal gøre... nogen der har nogle gode råd til lille pibende mig...

Arv hvor jeg kender følelsen Det er så umenneskeligt at gå og vente og så alligevel blive skuffet..

For mig hjalp det at skrive ned i word hvergang jeg havde nogle følelser jeg skulle ud med. (Også når alle andre kom og fortalte de skulle være forældre) få skrevet ned. Det er helt okay at føle det er snyd, og rigtig synd for netop jer.

Mit har resulteret i rigtig mange sider som jeg nu har printet ud og sat i mappen fra klinikken..

Anmeld

22. april 2013

gædde/gitte

Sandradee82 skriver:

hej allesammen

...suk ja.... nogen gange bliver jeg også lidt tom indeni...

Har flere gange taget mig selv i at sukke højlydt  pinligt... for det lød vildt overdrevet... lige til en dirch passer film.

Jeg kan ikke anbefale at gøre som mig:

har tævet en papkasse...igen... fik ondt i hånden...

har trøstespist som en gal... 8 kilo ekstra - lige på røven og en ekstra "pynte" pude på vommen  

Har arbejdet ekstra meget, for ikke at tænke... men nu er jeg så total udkørt og endnu mere mut og træt af det hele...

hvor dum kan man være......  men man kan kun prøve.... og blive ved med at prøve.... og så snakke med alle dem der gider lytte

Anmeld

22. april 2013

BigHope13

du får en kæmpe kram her fra.,
Kan alt for godt huske følelsen Det er så stort et ønske for en, og man bliver ved med at tænke det bliver aldrig os, men du er nødt til at tænke positivt, og lad være med at sætte hovedet/tankerne i frigear for man bliver så knust når drømmen så alligevel ikke går i opfyldelse.

Jeg kan ikke som sådan fortælle hvad jeg gjorde som hjalp, for jeg slap selv alle tanker og tænkte vi får aldrig lov at blive gravide, og vi vidste at efter vores andet iui forsøg ville vi holde en pause, og gud hvor det hjalp på min livsglæde, fra jeg blev insemineret og til testdag tænkte jeg kun på hvor rart det var at skulle være fri for al den behandling og bare kun koncentrere mig og mig selv og min kæreste.
der skete jo så bare det at jeg var så heldig at være gravid efter 2 iui forsøg.
Så det kommer når du mindst venter det, du skal bare prøve at gøre ventetiden mere tålelig, så prøv dig frem hvad der er bedst for dig,
Måske at skrive tankerne ned, enten herinde hvor folk med glæde lytter, eller i en privat dagbog. Eller forkæl dig selv med noget massage, nogle kæresteture for at holde godt gang i forholdet.

Jeg håber du kommer godt igennem, og at i kæmper videre,
og husk så det helt lovligt at føle at det er pisse fejt at andre blive gravide ved blot at kigge på hinanden når man selv skal knokle for guldet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.