du får en kæmpe kram her fra.,
Kan alt for godt huske følelsen

Det er så stort et ønske for en, og man bliver ved med at tænke det bliver aldrig os, men du er nødt til at tænke positivt, og lad være med at sætte hovedet/tankerne i frigear for man bliver så knust når drømmen så alligevel ikke går i opfyldelse.
Jeg kan ikke som sådan fortælle hvad jeg gjorde som hjalp, for jeg slap selv alle tanker og tænkte vi får aldrig lov at blive gravide, og vi vidste at efter vores andet iui forsøg ville vi holde en pause, og gud hvor det hjalp på min livsglæde, fra jeg blev insemineret og til testdag tænkte jeg kun på hvor rart det var at skulle være fri for al den behandling og bare kun koncentrere mig og mig selv og min kæreste.
der skete jo så bare det at jeg var så heldig at være gravid efter 2 iui forsøg.
Så det kommer når du mindst venter det, du skal bare prøve at gøre ventetiden mere tålelig, så prøv dig frem hvad der er bedst for dig,
Måske at skrive tankerne ned, enten herinde hvor folk med glæde lytter, eller i en privat dagbog. Eller forkæl dig selv med noget massage, nogle kæresteture for at holde godt gang i forholdet.
Jeg håber du kommer godt igennem, og at i kæmper videre,
og husk så det helt lovligt at føle at det er pisse fejt at andre blive gravide ved blot at kigge på hinanden når man selv skal knokle for guldet

Anmeld