Jeg skal undervognbehandles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
21 svar
13 synes godt om
22. april 2013

gædde/gitte

i morgen skal undervognen spules og tjekkes for gennemgang  føler mig som en gammel bobbel til service...

Men kom til at tænke på... jeg kan da godt bare tage på job, efter den HSU ik??... har glemt at spørge klinikken - og man kan ALDRIG få fat i dem

det der kontrastvæske står vel ikke ud af en, som et sprinklersystem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

i morgen skal undervognen spules og tjekkes for gennemgang  føler mig som en gammel bobbel til service...

Men kom til at tænke på... jeg kan da godt bare tage på job, efter den HSU ik??... har glemt at spørge klinikken - og man kan ALDRIG få fat i dem

Som du kan skrive det

Held og lykke med det

Anmeld

22. april 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

Som du kan skrive det

Held og lykke med det

jo tak

i det mindste får man ikke et girokort med hjem

Anmeld

22. april 2013

BigHope13

haha du har så fed en måde at formulere dig på,,,

men heh for at give lidt svar, så havde jeg så absolut ingen problemer med undersøgelsen, jeg tog blot et bind på efterfølgende, men der kom ikke noget særligt ud da først det hele var overstået så det skal du ikke være bekymret for.
Jeg har dog hørt om tilfælde hvor nogle bliver nødt til at tage nogle panodiler og være liggende pga stærke mens smerter. men ja som sagt mærkede jeg intet

Anmeld

22. april 2013

gædde/gitte

BigHope13 skriver:

haha du har så fed en måde at formulere dig på,,,

men heh for at give lidt svar, så havde jeg så absolut ingen problemer med undersøgelsen, jeg tog blot et bind på efterfølgende, men der kom ikke noget særligt ud da først det hele var overstået så det skal du ikke være bekymret for.
Jeg har dog hørt om tilfælde hvor nogle bliver nødt til at tage nogle panodiler og være liggende pga stærke mens smerter. men ja som sagt mærkede jeg intet

tak for svaret

vil polste mit underliv med en tena lady for en sikkerheds skyld så  

men ... bom bom.... den sidste gang de inserminerede mig havde jeg godt nok mavepine og min mave lignede en ballon... det er sådan noget jeg kan regne med igen så ?

Anmeld

22. april 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

tak for svaret

vil polste mit underliv med en tena lady for en sikkerheds skyld så  

men ... bom bom.... den sidste gang de inserminerede mig havde jeg godt nok mavepine og min mave lignede en ballon... det er sådan noget jeg kan regne med igen så ?

hmm måske ja, altså jeg havde heller ikke nogen gener ved inseminering, blot lidt ubehag da slangen kom op,,, men ja måske hvis du har mærket noget ved inseminering mærker du måske lidt mere ved en HSU

Anmeld

22. april 2013

gædde/gitte

BigHope13 skriver:

hmm måske ja, altså jeg havde heller ikke nogen gener ved inseminering, blot lidt ubehag da slangen kom op,,, men ja måske hvis du har mærket noget ved inseminering mærker du måske lidt mere ved en HSU

åhhhh nej  

ja... for det var jo en større slange ik?

Anmeld

22. april 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

Jeg ville ikke tage på job bagefter..

Jeg har jo lige været igennem det samme, og der måtte han ind og rykke min livmoderhals tilbage med en tang imens han puttede slangen op.. Og det gjorde ONDT! Og havde slemme mens-agtige smerter resten af dagen.. Men det er jo ikke sikkert det sker ved dig..

Og jeg blødte lidt bagefter pga. han havde rodet derinde, så jeg gik med bind.. Men hvor det kontrastvæske er blevet af, aner jeg ikke

Anmeld

22. april 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

åhhhh nej  

ja... for det var jo en større slange ik?

Jeg kiggede ikke så meget med men jo mener den var tykkere, men det værste er bare at de nogen gange skal rode en del rundt derinde og det kan godt være ubehageligt og for nogen bringer det smerter med sig.
Men det heldigvis hurtigt overstået. og et plus er at nogen har lettere ved at blive gravide efter en hsu

Anmeld

22. april 2013

ønskebørn74

gædde/gitte skriver:

Tog et natbord med og havde det fint efter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.