Mæslinger bivirkning fra vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2013

Mama1304

Hvis et barn har fået sin vaccination (for 1uge siden), kan desværre ikke huske om det var 12 eller 15 mdr vaccine. (Det er ikke mit barn der er tale om). Kan barnet så godt for mæslinger som bivirkning af vaccinationen? 

Hvis ja, smitter det så ikke?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Elgaard73

Hej... Min dreng har for kort tid siden fået sin 15 måneders vaccine ( MFR eller MRF, kan aldrig huske hvad den hedder), og der fortalte lægen at der godt kan komme mæslinger inden for 1 til 2 uger efter, som bivirkning.

Han sagde ikke noget om, at det smitter eller ej... Men mon ikke... Mæslinger er vel mæslinger, lige meget hvordan man har fået dem.

Anmeld

22. april 2013

Mama1304

Elgaard73 skriver:

Hej... Min dreng har for kort tid siden fået sin 15 måneders vaccine ( MFR eller MRF, kan aldrig huske hvad den hedder), og der fortalte lægen at der godt kan komme mæslinger inden for 1 til 2 uger efter, som bivirkning.

Han sagde ikke noget om, at det smitter eller ej... Men mon ikke... Mæslinger er vel mæslinger, lige meget hvordan man har fået dem.

Jeg tænker nemlig også at det smitter?  

Hvornår er det man bliver vaccineret imod mæslinger? (er det den der hedder 15 mdr)?

Anmeld

22. april 2013

Elgaard73

Ja, det er den. Den er mod Mæslinger, Fåresyge og Røde hunde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.