Krys fingere !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Hej damer. Jeg skal teste om 8 dage, og kan slet ikke lade hver med at tænke på det, nogle som kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre for at tage min tanker væk et andet sted hen ?!! har haft det dårligt dagen efter jeg havde æggeløsning !! Kan det være et tegn, vi gjorde det dagen før jeg havde æggeløsning og på dagen og dagen efter !!! Hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Anonym trådstarter

Hjælp !!!!!!

Anmeld

22. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej damer. Jeg skal teste om 8 dage, og kan slet ikke lade hver med at tænke på det, nogle som kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre for at tage min tanker væk et andet sted hen ?!! har haft det dårligt dagen efter jeg havde æggeløsning !! Kan det være et tegn, vi gjorde det dagen før jeg havde æggeløsning og på dagen og dagen efter !!! Hjælp mig

du kan ligeså godt lade være med at prøve på at glemme projektet... for det kan du ikke  den skide hjerne gør som den vil.... men man kan aflede lidt ved ikke at høre og se babyer hele tiden

for dig

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Tak for dit råd. Kan tiden ikke bare gå hurtig

Anmeld

23. april 2013

Nikipigen

Krydser fingre for dig, står i samme situation og skal vente en uge endnu med at teste, så kan slet ikke slippe tankerne på det. Jeg bruger tiden til at få læst en masse og meditere lidt. Dybe vejrtrækninger og afslapningen når jeg bliver for hysterisk over det. håber det kan hjælpe lidt til idéer.. Held og lykke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.