Ømme nipples op til ÆU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. april 2013

CroQuis

Det er 3. ICSI forsøg og synes ikke de har været SÅ ømme før.

Og de er bare vildt ømme denne gang og har været det i nogle dage nu  Skal til ÆU imorgen.

Jeg lå og sov på siden i nat, og da min mand kom i seng, kom han til at lægge den ene arm ovenpå den ene nipple, så den blev klemt mellem hans arm og madrassen  AV! siger jeg bare - Det gjorde godt nok nuller naller.

Er der andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Putomanen

Jeg får også tit rigtig ømme nipples, nogle gange også ømme bryster. Det er faktisk så slemt, så min mand slet ikke kan røre ved dem, fordi de er så følsomme
Så vidt jeg husker plejer jeg at få det meget af æl-sprøjten.

Held og lykke med æu

Anmeld

22. april 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Det er 3. ICSI forsøg og synes ikke de har været SÅ ømme før.

Og de er bare vildt ømme denne gang og har været det i nogle dage nu  Skal til ÆU imorgen.

Jeg lå og sov på siden i nat, og da min mand kom i seng, kom han til at lægge den ene arm ovenpå den ene nipple, så den blev klemt mellem hans arm og madrassen  AV! siger jeg bare - Det gjorde godt nok nuller naller.

Er der andre der har prøvet det?

Jeg havde det denne gang under hele stimulationen.. 

Fik menupur denne gang.. Held og lykke med æu imorgen.. 

Anmeld

22. april 2013

CroQuis

Putomanen skriver:

Jeg får også tit rigtig ømme nipples, nogle gange også ømme bryster. Det er faktisk så slemt, så min mand slet ikke kan røre ved dem, fordi de er så følsomme
Så vidt jeg husker plejer jeg at få det meget af æl-sprøjten.

Held og lykke med æu

Så er det ikke bare mig

Jeg tog ÆL sprøjten igår aftes, og allerede dér var det startet, men det er også et nyt hormon jeg prøver denne gang, så måske derfor!

Anmeld

22. april 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde det denne gang under hele stimulationen.. 

Fik menupur denne gang.. Held og lykke med æu imorgen.. 

Jo mange tak  De kan i hvert fald se 12 ægblærer denne gang, og det er noget mere end de to forrige gange (hhv 8 og 6)- håber så bare der er noget brugbart i dem  

Jeg er på Puregon denne gang, og det er også den første. De andre gange har jeg været på Gonal-F

Anmeld

22. april 2013

Putomanen

CroQuis skriver:

Så er det ikke bare mig

Jeg tog ÆL sprøjten igår aftes, og allerede dér var det startet, men det er også et nyt hormon jeg prøver denne gang, så måske derfor!

Der kommer også en hurtig reaktion hos mig, efter jeg har taget æl-sprøjten. Så det er bestemt ikke kun dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.