En Drømmeverden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
5 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Drømmeverden Tror ikke på det jeg ser, tror ikke på det jeg høre, tror slet ikke på noget. Det eneste der er rigtigt, er at vi lever, lever i en drømmeverden, en drømmeverden som slet ikke findes.

I virkeligheden kan vi ikke høre, ikke se, vi kan ingenting.

I virkeligheden eksisterer vi slet ikke.

Men ingen vil se det, ingen vil tro på det, hvorfor? Fordi de er bange, og ikke tør indse sandheden, sandheden om denne drømmeverden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Maja88

Anonym skriver:

Drømmeverden Tror ikke på det jeg ser, tror ikke på det jeg høre, tror slet ikke på noget. Det eneste der er rigtigt, er at vi lever, lever i en drømmeverden, en drømmeverden som slet ikke findes.

Men ingen vil se det, ingen vil tro på det, hvorfor? Fordi de er bange, og ikke tør indse sandheden, sandheden om denne drømmeverden.

????

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

????

Sådan jeg føler det lige nu

Anmeld

22. april 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Sådan jeg føler det lige nu

jeg forstår ikke helt? men tænker måske du har brug for lidt hjælp?  du får et 

Anmeld

22. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Har du set for meget Matrix?

Dybest set, er det vel ligemeget, om vi findes eller ikke findes. Man kan filosofere herfra og langt ud i evigheden uden at det ændrer på den omstændighed, at hvad der opleves virkeligt for os, bliver virkeligt i konsekvenserne for os.

Så pyt, om vi har gennemskuet den store sammenhæng eller ej, - for denne her boble, - det såkaldte liv - er altså nu engang, hvad vi må forholde os til og navigere i.

Op med hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.