Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Pikku Myy

2721 skriver:

Tak for svar

Det vil jeg prøve

Jamen han plejer at gøre på klokkeslettet hver eneste dag, så det er jo ret udsædvaneligt plus han ikke rigtig vil spise noget.

Laktulose, er det ikke afføringsmiddel?
Skal man ikke runde/tale med lægen inden man giver dem sådan noget?

Jeg er enig med dig i at du skal snakke med lægen inden du går i gang med at behandle med afføringsmidler. Ikke fordi det er farligt, men fordi du "ikke har forstand på det"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

L&V

Åh de dumme maver.. Appetit mangel og forstoppelse går bare hånd i hånd desværre.. Jeg ville kontakte lægen uanset hva for at være sikker på at han får den rigtige behandling.. Drop svesketne de giver pressetrang og gør bare at man ska ha mere og mere hellere kiwi,pære, vandmelon osv der er masser af væske i og det er det han ska bruge også godt med vand og ik så mange mælkeprodukter

Anmeld

23. april 2013

gokkelok

Du behøver ikke kontakte lægen, bare smut på apoteket. De kan hjælpe dig med dosering og gode råd om afføringsmidler. Hvis han begynder at få ondt eller han bliver skidt tilpas, så ville jeg tage til lægen.

Anmeld

23. april 2013

2721

Pikku Myy skriver:

Jeg er enig med dig i at du skal snakke med lægen inden du går i gang med at behandle med afføringsmidler. Ikke fordi det er farligt, men fordi du "ikke har forstand på det"

Tror også jeg er nød til at ringe til dem i morgen, da han ikke er kommet af med andet end den lille smule i går og appetitten er der efter.

Anmeld

23. april 2013

2721

Månsson skriver:

Åh de dumme maver.. Appetit mangel og forstoppelse går bare hånd i hånd desværre.. Jeg ville kontakte lægen uanset hva for at være sikker på at han får den rigtige behandling.. Drop svesketne de giver pressetrang og gør bare at man ska ha mere og mere hellere kiwi,pære, vandmelon osv der er masser af væske i og det er det han ska bruge også godt med vand og ik så mange mælkeprodukter

Tak for svar
Det kan jeg også godt forstå, der kan jo ikke rigtig være plads til mere i sådan en lille mave

Jeg føler mig heller ikke tryg ved at give ham afføringsmiddel, da han har en meget sart mave i forvejen.

Han har været på mælkefri kost i 1 måned, så det er intet problen. Synes nu han drikker masser af vand men må prøve med noget mere.

Anmeld

23. april 2013

2721

gokkelok skriver:

Du behøver ikke kontakte lægen, bare smut på apoteket. De kan hjælpe dig med dosering og gode råd om afføringsmidler. Hvis han begynder at få ondt eller han bliver skidt tilpas, så ville jeg tage til lægen.

Tak for svar
Jeg føler mig ikke tryg ved at give ham afgøringsmiddel uden en læge har set på ham

Anmeld

23. april 2013

L&V

2721 skriver:

Tak for svar
Det kan jeg også godt forstå, der kan jo ikke rigtig være plads til mere i sådan en lille mave

Jeg føler mig heller ikke tryg ved at give ham afføringsmiddel, da han har en meget sart mave i forvejen.

Han har været på mælkefri kost i 1 måned, så det er intet problen. Synes nu han drikker masser af vand men må prøve med noget mere.

Laura brækker sig altid når hun er forstoppet. Det er så synd..
1l Vand med en spsk sukker og 1/2-1 tsk salt ka være godt til at holde på væsken hvis det er. Men ring til lægen imorgen

Anmeld

23. april 2013

2721

Månsson skriver:

Laura brækker sig altid når hun er forstoppet. Det er så synd..
1l Vand med en spsk sukker og 1/2-1 tsk salt ka være godt til at holde på væsken hvis det er. Men ring til lægen imorgen

Årh nej, stakkels laura

Okay, det vil jeg prøve. Tror jeg også jeg gør, medmindre der sker noget inden

Anmeld

23. april 2013

L&V

2721 skriver:

Årh nej, stakkels laura

Okay, det vil jeg prøve. Tror jeg også jeg gør, medmindre der sker noget inden

Ja det er træls men ud ska det jo den ene eller anden vej..

Go bedring med ham

Anmeld

23. april 2013

Pikku Myy

2721 skriver:

Tror også jeg er nød til at ringe til dem i morgen, da han ikke er kommet af med andet end den lille smule i går og appetitten er der efter.

Det lyder som en god idé. Jeg håber h*n kan hjælpe jer godt i gang

Vi er mange herinde der har været turen igennem, som sagtens kan komme med et par gode råd, men jeg synes nu alligevel det er en god idé at få professionelle øjne på. De ved hvad man kan overse ...

God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.