Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Fra 6 mdr maa de faa alt at spise, undtagen :
- Honning
- ikke store maengder af fisk
- ikke store maengder af spinat, fennikel og selleri
- ikke frugtyogurt
- ikke kakaomaelk
hvis jeg har laest rigtig ?
er der mere der er forbudt ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneMaria skriver: Hej alle Fra 6 mdr maa de faa alt at spise, undtagen : - Honning - ikke store maengder af fisk - ikke store maengder af spinat, fennikel og selleri - ikke frugtyogurt - ikke kakaomaelk hvis jeg har laest rigtig ? er der mere der er forbudt ?
rødbeder er kun tilladt i små mængderrå gulerod ildtil 2 år. da de er meget sværre at hoste op.
Hele nødder - igen pga kvælningsfarer
Det var vidst det..
ano14316 skriver: rødbeder er kun tilladt i små mængderrå gulerod ildtil 2 år. da de er meget sværre at hoste op. Hele nødder - igen pga kvælningsfarer Det var vidst det..
tusind tak
Hej alle Fra 6 mdr maa de faa alt at spise, undtagen : - Honning - ikke store maengder af fisk - ikke store maengder af spinat, fennikel og selleri - ikke frugtyogurt - ikke kakaomaelk hvis jeg har laest rigtig ? er der mere der er forbudt ?
De må da godt få store mængder af fisk? Man skal bare holde tilbage med rovfiskene.
Nu skriver du frugtyoughurt og kakaomælk, men det handler vel om at der er sukker i de ting, ligeså vel som i alt muligt andet som det heller ikke er godt at give de små (eller lidt større, for den sags skyld).
Max 50 gram rosiner om ugen tror jeg det var.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128