Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JEPS !!!!!!!Selvom den startede skidt, blev den ret godVi kom alle tre af sted, mandens migræne gik væk og sønnen blev i godt humørDe blev meget glade for kagen, og alle skulle tage billeder af denMin drenge så godt ud i deres Butterfly :-) Så en dejlig dag.Ja og konfimanden fik en masse penge og en tur til Barcelona for at se fodbold sammen med sin far.. Puha hvor han græd da han fik den gave af sin søster Syntes det er ret sødt når de hårde teenage drenge bryder sammen:-):-) Men alle kvinderne sad også og græd lidtHer kommer lige lidt billeder (lige om lidt)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise :-) skriver: NHvor lyder det dejligt ja det er nu ret sødt når de "hårde" drenge græder af glæde, så kan man nu heller ikke selv lade være med at få tåre i øjnene Ps. Sikke en fed bluse!!
NHvor lyder det dejligt ja det er nu ret sødt når de "hårde" drenge græder af glæde, så kan man nu heller ikke selv lade være med at få tåre i øjnene Ps. Sikke en fed bluse!!
dejligt at hører fra dig at i kom godt afsted og i havde en god dag
og du ser rigtig godt ud
E.J.mor. skriver: dejligt at hører fra dig at i kom godt afsted og i havde en god dag og du ser rigtig godt ud
Tauf skriver: Nej det er lidt skønt:-):-) Tak det er godt nok en kjole:-) Og hvis du ikke har bemærket så er den GUL
Nej det er lidt skønt:-):-) Tak det er godt nok en kjole:-) Og hvis du ikke har bemærket så er den GUL
Louise :-) skriver: Kjole - bluse whatever - den er bare Nice!! og farven er bare lækker synes jeg hvor er den købt?
Kjole - bluse whatever - den er bare Nice!! og farven er bare lækker synes jeg hvor er den købt?
Tauf skriver: Uh jeg købte den sidste år på tilbud til 100kr:-) Den er købt AogG i Skive ..Det er en VeraModa :-)
Uh jeg købte den sidste år på tilbud til 100kr:-) Den er købt AogG i Skive ..Det er en VeraModa :-)
Louise :-) skriver: Okay så bliver den nok lidt svær at finde ude i butikkerne.
Okay så bliver den nok lidt svær at finde ude i butikkerne.
Det første jeg også lige tænker er, wow du ser mega smart ud!! Det var godt i fik engod dag! X
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128