Manden/kæresten og hans kammerater!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Heej tøser

Hvordan har i det med at jeres mand/kæreste er sammen med kammeraterne fra han vågner til han skal i seng igen, sådan cirka hver anden dag!!? 

(Vi har ikke børn endnu, men er gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Heej tøser

Hvordan har i det med at jeres mand/kæreste er sammen med kammeraterne fra han vågner til han skal i seng igen, sådan cirka hver anden dag!!? 

(Vi har ikke børn endnu, men er gravid)

Sådan er det heldigvis ikke her.

Men det har været det på et tidspunkt, med en kammerat han ikke har kontakt til længere.

Men jeg fortalte ham at han måtte begrænse sig lidt, fordi at jeg også havde brug for ham.

Selvfølgelig måtte han være sammen med sin kammerat.. Men ikke hveranden dag.

Vi har jo også et hjem der skal holdes, og det ville jeg ikke stå for selv. + jeg også havde brug for kærlighed og omsorg.

Det hjalp rigtig meget efter den snak, og siden da har der ikke været noget som helst med de kammerater han har nu..

Anmeld

21. april 2013

Trekløver(:

Først tillykke med at du er gravid 

Til det andet ville jeg nok syntes det var lige i overkanten, hvis min mand var sammen med kammeraterne hver anden dag HELE DAGEN. Når den lille kommer kan han jo heller ikke være sammen med dem så meget som du beskriver, der har dig og den lille jo også brug for ham. 

Kh Malle 

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Sådan er det heldigvis ikke her.

Men det har været det på et tidspunkt, med en kammerat han ikke har kontakt til længere.

Men jeg fortalte ham at han måtte begrænse sig lidt, fordi at jeg også havde brug for ham.

Selvfølgelig måtte han være sammen med sin kammerat.. Men ikke hveranden dag.

Vi har jo også et hjem der skal holdes, og det ville jeg ikke stå for selv. + jeg også havde brug for kærlighed og omsorg.

Det hjalp rigtig meget efter den snak, og siden da har der ikke været noget som helst med de kammerater han har nu..

Okay hvis nu du ikke havde haft sådan en forstående kæreste, men han deriomod havde sagt at du ikke skulle bestemme hvornår han måtte se kammeraterne.
Hvad ville du så gøre?

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Først tillykke med at du er gravid 

Til det andet ville jeg nok syntes det var lige i overkanten, hvis min mand var sammen med kammeraterne hver anden dag HELE DAGEN. Når den lille kommer kan han jo heller ikke være sammen med dem så meget som du beskriver, der har dig og den lille jo også brug for ham. 

Kh Malle 

Mange tak skal du have

Ja har sådan lidt prøvede at forklare ham at jeg syntes det er lige lovlig i overkaten, hvor han egentlig bare siger at jeg jo ikke kan bestemme hvor meget han ser kammeraterne, og at han jo har brug for også at se dem osv..

Anmeld

21. april 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Okay hvis nu du ikke havde haft sådan en forstående kæreste, men han deriomod havde sagt at du ikke skulle bestemme hvornår han måtte se kammeraterne.
Hvad ville du så gøre?

Ja så var jeg nok blevet stiktosset (har en kort lunte)

Og sagt at hvis ikke han begyndte at skære lidt ned på at være sammen med kammeraterne, så fandt jeg et andet sted at være..

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ja så var jeg nok blevet stiktosset (har en kort lunte)

Og sagt at hvis ikke han begyndte at skære lidt ned på at være sammen med kammeraterne, så fandt jeg et andet sted at være..

Hmm, vi har faktisk hvert vores sted, fik jeg slet ikke oplyst..
jeg har min egen lejlighed, han bor hjemme ved sin mor, men er bare oppe ved mig, ((hver anden dag ))

Anmeld

21. april 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hmm, vi har faktisk hvert vores sted, fik jeg slet ikke oplyst..
jeg har min egen lejlighed, han bor hjemme ved sin mor, men er bare oppe ved mig, ((hver anden dag ))

Ahh jamen så er det jo noget helt andet

Ved ikk lige så

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ahh jamen så er det jo noget helt andet

Ved ikk lige så

Anmeld

22. april 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Mange tak skal du have

Ja har sådan lidt prøvede at forklare ham at jeg syntes det er lige lovlig i overkaten, hvor han egentlig bare siger at jeg jo ikke kan bestemme hvor meget han ser kammeraterne, og at han jo har brug for også at se dem osv..

Kan se du har skrevet at i ikke bor sammen. Skal i bo sammen inden for nærmeste fremtid, nu hvor du er gravid?

Jeg kan godt forstå, at han har brug for at være sammen med sine venner, men kan også godt forstå, at du syntes hveranden dag er for meget, det ville jeg ikke kunne acceptere.

Men prøv evt. og snak med ham om det igen, hvor du forklare om dine følelser omkring det, uden at virke anklagende eller noget, så kan det være han alligevel tænker over det. Som sagt, så bliver det svært for ham, at være så meget sammen med vennerne når jeres lille guldklump kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.