regelmæssig cyklus efter p-pille stop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Silke91

Rockertand skriver:

Pillerne er ude af kroppen næsten med det samme, det er derfor, man kan blive gravid, hvis man glemmer en enkelt eller to piller. Når du ikke længere kører din krop på autopilot (som pillerne sørger for), så skal din krop igen huske, hvordan det er at være styret af naturlige hormoner - og det er dér, der kan opstå rod i cyklus, nogle oplever regelmæssig menstruation med det samme, andre skal trækkes med forvirring i månedsvis.
Held og lykke med projektet.

Mange tak for svar Nu forstår jeg i det mindste hvordan det fungerer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Frk.S

Da jeg stoppede på ppiller havde jeg taget dem i ca. 12 år.

Min mens var regelmæssig med det samme, og 3 mdr. senere var jeg gravid.

Anmeld

23. april 2013

Mie89

Jeg stoppede på p-piller i juli 2012, efter at have taget dem i 8 år..  Min menstration blev hurtig regelmæssig, for så at begynde at opføre sig underligt her de sidste par måneder, ved ikke om det er p-pillernes skyld eller fordi jeg har været en del stresset på studiet på det sidste..

Men jeg er desværre ikke blevet gravid endnu, og vi havde bestemt heller ikke troet at det skulle tage os så lang tid.. Men vi bliver ved med at håbe på at det snart kommer! 

Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med projektet! Husk at nyd det, i stedet for at stresse om det - de to streger kommer når det skal 

Anmeld

23. april 2013

AnthonsMor

Silke91 skriver:

Hej allesammen

Jeg er igang med min sidste p-pille pakke og derefter hedder det (endelig) PB  

Vi glæder os meget og har mange faktorer med os som kan gøre at vi forhåbentlig får en positiv test inden for overskuelig tid såfremt alt er som det skal være.

Sagen er den at jeg har været på p-piller i 8 år og har nu hørt skrækhistorier om at det kan tage 8-12 måneder for p-pillerne er "ude af kroppen" og det er muligt og blive gravid. Det ville vi selvfølgelig være kede af og kunne derfor godt tænke mig at hører hvor lang tid der gik fra i stoppede med P-piller til jeres mens var nogenlunde regelmæssig?

MVH. En spændt lille nybegynder i alt der her med graviditet

Hejsa..

Jeg stoppede med mine p-piller i julen 2011, og de første to-tre måneder prøvede vi VIRKELIG at blive gravide, men der skete ikke en dyt.. Så gik det ligesom lidt i sig selv og 6 måneder efter jeg stoppede på pillerne var jeg gravid og har i dag en skøn lille dreng

Jeg havde taget p-piller i knapt 10 år, og jeg kender til flere der har taget det ligeså længe, hvor de faktisk har haft gevinst i første forsøg, så det behøver ikke nødvendigvis tage ligeså lang tid for dig, som det gjorde for mig

Held og lykke!

Anmeld

23. april 2013

EnSødMor

Silke91 skriver:

Hej allesammen

Jeg er igang med min sidste p-pille pakke og derefter hedder det (endelig) PB  

Vi glæder os meget og har mange faktorer med os som kan gøre at vi forhåbentlig får en positiv test inden for overskuelig tid såfremt alt er som det skal være.

Sagen er den at jeg har været på p-piller i 8 år og har nu hørt skrækhistorier om at det kan tage 8-12 måneder for p-pillerne er "ude af kroppen" og det er muligt og blive gravid. Det ville vi selvfølgelig være kede af og kunne derfor godt tænke mig at hører hvor lang tid der gik fra i stoppede med P-piller til jeres mens var nogenlunde regelmæssig?

MVH. En spændt lille nybegynder i alt der her med graviditet

Hey  

kan ikke huske hvor lang tid der gik før min mens var regelmæssig... Men fra p pille stop til jeg blev gravid gik der næsten 2 år og jeg havde taget p piller i 6 år... Det er self forskelligt... Men er på p piller igen, og til september stopper jeg for at få endnu en baby, så håber det tager korterte tid denne gang... ;-)

men held og lykke med det. ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.