Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så Fik prinsessen lige en hjemmestrikket cardigan igen af farmor Elsker alt det hjemmestrik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Francisca skriver: Ja så Fik prinsessen lige en hjemmestrikket cardigan igen af farmor Elsker alt det hjemmestrik
Helt enig Ville ønske der var en i familien der kunne strikke. Det er bare det fedeste.
Hun ser skøn ud din pige.
tinasmor skriver: Helt enig Ville ønske der var en i familien der kunne strikke. Det er bare det fedeste. Hun ser skøn ud din pige.
Mange tak
Ja det skønt! Man burde selv lærer det
Uh ja elsker det også. Her er det mandens faster som strikker og vores datter på 21 md elsker de også især når det er kjoler fik lige en i går og den måtte straks prøves
den er også rigtigt fin den trøje.
Alexander&Lærke skriver: Uh ja elsker det også. Her er det mandens faster som strikker og vores datter på 21 md elsker de også især når det er kjoler fik lige en i går og den måtte straks prøves den er også rigtigt fin den trøje.
Det så skønt når man lige for lidt nyt
Ville ønske jeg selv kunne strikke hehe
frk andreasen skriver: hvor er den sød elsker osse bare strik. har bare ingen i familien der strikkerså jeg er på den evige jagt i genbrugsbutikker og mødrehjælpen og finder nogle ret gode kup
hvor er den sød elsker osse bare strik. har bare ingen i familien der strikkerså jeg er på den evige jagt i genbrugsbutikker og mødrehjælpen og finder nogle ret gode kup
Så det godt du kan finde nogle lækre hjemmestrikkede varer der
Måske jeg en dag sælger ud af liljes hjemmestrik
Francisca skriver: Så det godt du kan finde nogle lækre hjemmestrikkede varer der Måske jeg en dag sælger ud af liljes hjemmestrik
frk andreasen skriver: så må du endelig sige til
så må du endelig sige til
Hehe det skal jeg nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128