Hvornår kunne I teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

209 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Ak ja, endnu en af disse tråde... Men damer, hvornår kunne I teste positivt? 

Jeg står her og skulle gerne være 4+2/4+3 hvis det er tilfældet (er lidt usikker på om længden af min cyklus er 25 eller 26 dage), testede i torsdags (3+9/4+0) hvor mens gerne skulle være kommet, men der var testen blankt negativ...
Er lidt ked af ikke at kunne regne med lortet, kan ikke tyde om mine symptomer er indbildning eller hvad... 
Jeg har fået større, spændte og meget ømme bryster med tydelige blodårer og har haft det i 4-5 dage nu, jeg tisser meget, er oppustet med luft i maven, er mere doven end jeg plejer at være () og er øm i lænden og siderne omkring hofterne - det føles som at være overanstrengt...

Gud hvor er det dog bare lort med lort på.............. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Ak ja, endnu en af disse tråde... Men damer, hvornår kunne I teste positivt? 

Jeg står her og skulle gerne være 4+2/4+3 hvis det er tilfældet (er lidt usikker på om længden af min cyklus er 25 eller 26 dage), testede i torsdags (3+9/4+0) hvor mens gerne skulle være kommet, men der var testen blankt negativ...
Er lidt ked af ikke at kunne regne med lortet, kan ikke tyde om mine symptomer er indbildning eller hvad... 
Jeg har fået større, spændte og meget ømme bryster med tydelige blodårer og har haft det i 4-5 dage nu, jeg tisser meget, er oppustet med luft i maven, er mere doven end jeg plejer at være () og er øm i lænden og siderne omkring hofterne - det føles som at være overanstrengt...

Gud hvor er det dog bare lort med lort på.............. 

Jeg testede bragende positiv 4+5 - så kunne nok godt ha testet et par dag før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.