De dansende køer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Janni.

Laulund87 skriver:

Vi havde også en fed tur! Maria blev slikket i både hovedet og på hænderne og hun hvinede af grin Der var, som sædvanlig, sort af mennesker, men det gik nu alligevel og Maria fik rigtig meget ud af det.. Min søster tog mange gode billeder, tror de kommer på facebook i morgen

Så må du lige dele billederne så jeg kan se dem. Både Silas og Lærke hyggede sig også med besøget, dog knap så modige hvad angår at røre dyrene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Janni.

Laulund87 skriver:

Vi havde også en fed tur! Maria blev slikket i både hovedet og på hænderne og hun hvinede af grin Der var, som sædvanlig, sort af mennesker, men det gik nu alligevel og Maria fik rigtig meget ud af det.. Min søster tog mange gode billeder, tror de kommer på facebook i morgen

Så må du lige dele billederne så jeg kan se dem. Både Silas og Lærke hyggede sig også med besøget, dog knap så modige hvad angår at røre dyrene.

Anmeld

22. april 2013

Laulund87

Janni. skriver:

Det skal jeg nok Maria er næsten for modig hvad angår dyr, hun styrter hen til dem og jeg skulle have et vågent øje på hende så hun ikke blev trampet på eller noget

Anmeld

22. april 2013

Koen.

Det er så fine nogle billeder Lærke skulle lige sige farvel til alle billederne i "bogen" inden hun skulle i bhv

Anmeld

22. april 2013

bøllen

Janni. skriver:

Vi har været ude og se på den dansende køer, det var ganske fornøjeligt 

http://www.youtube.com/watch?v=MLz5MIC9BFw&feature=youtu.be

Gode billeder , piiiisssss vi glemte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.