Måske, måske ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg tog denne æl test lørdag den 6 april, jeg har ikke fået mens endnu, men vil jo også kun være 4+0 idag.

Jeg har pcos men har altid før kunne regne med mine positive æl tests. Men tør ikke håbe på noget endnu.

Hvad mener i om mine chancer for at den er der?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Lotus86

Det er jo ikke til at sige. Hvorfor tager du ikke en graviditetstest? Hvis du er 4+0 er det jo i dag du kan teste.

Anmeld

21. april 2013

Minforevigt

Ja samme spørgsmål. Hvad venter du på

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Det er jo ikke til at sige. Hvorfor tager du ikke en graviditetstest? Hvis du er 4+0 er det jo i dag du kan teste.

Nej det ved jeg, er bare usikker på om æl testen nu også var positiv, men har ingen g teste liggende og udsætter det nok bare for at være sikker med henblik på min pcos

Anmeld

21. april 2013

Lotus86

Du kan jo sagtens have haft ægløsning lige meget om den test er positiv eller ej, er ikke så god til at tyde dem, men vil da tro du ihvertfald fald har haft ægløsning omkring den dag du har testet.

Anmeld

21. april 2013

Minforevigt

Anonym skriver:

Nej det ved jeg, er bare usikker på om æl testen nu også var positiv, men har ingen g teste liggende og udsætter det nok bare for at være sikker med henblik på min pcos

Du bliver ikke mere eller mindre gravid af at vente. Så tag en test. Æl test kan krydsreagere, men de kan også svinge i Lh visningen pga pco. Så tag en G test. 

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Minforevigt skriver:

Du bliver ikke mere eller mindre gravid af at vente. Så tag en test. Æl test kan krydsreagere, men de kan også svinge i Lh visningen pga pco. Så tag en G test. 

Ja det har jeg hørt en masse om, jeg har dog altid kunnet regne med dem. Synes bare ikke den er mega positiv

Anmeld

21. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja det har jeg hørt en masse om, jeg har dog altid kunnet regne med dem. Synes bare ikke den er mega positiv

Hvorfor mener du, at du altid har kunnet regne med dem?

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvorfor mener du, at du altid har kunnet regne med dem?

Fordi jeg altid har fået mens 14 dage efter den har vist positiv.

Anmeld

21. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Fordi jeg altid har fået mens 14 dage efter den har vist positiv.

Men du kan jo ikke være sikker på, at det ikke er anovulatoriske blødninger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.