Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Jeg tog denne æl test lørdag den 6 april, jeg har ikke fået mens endnu, men vil jo også kun være 4+0 idag.
Jeg har pcos men har altid før kunne regne med mine positive æl tests. Men tør ikke håbe på noget endnu.
Hvad mener i om mine chancer for at den er der?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja samme spørgsmål. Hvad venter du på
Lotus86 skriver: Det er jo ikke til at sige. Hvorfor tager du ikke en graviditetstest? Hvis du er 4+0 er det jo i dag du kan teste.
Det er jo ikke til at sige. Hvorfor tager du ikke en graviditetstest? Hvis du er 4+0 er det jo i dag du kan teste.
Nej det ved jeg, er bare usikker på om æl testen nu også var positiv, men har ingen g teste liggende og udsætter det nok bare for at være sikker med henblik på min pcos
Anonym skriver: Nej det ved jeg, er bare usikker på om æl testen nu også var positiv, men har ingen g teste liggende og udsætter det nok bare for at være sikker med henblik på min pcos
Du bliver ikke mere eller mindre gravid af at vente. Så tag en test. Æl test kan krydsreagere, men de kan også svinge i Lh visningen pga pco. Så tag en G test.
Minforevigt skriver: Du bliver ikke mere eller mindre gravid af at vente. Så tag en test. Æl test kan krydsreagere, men de kan også svinge i Lh visningen pga pco. Så tag en G test.
Ja det har jeg hørt en masse om, jeg har dog altid kunnet regne med dem. Synes bare ikke den er mega positiv
Anonym skriver: Ja det har jeg hørt en masse om, jeg har dog altid kunnet regne med dem. Synes bare ikke den er mega positiv
Rockertand skriver: Hvorfor mener du, at du altid har kunnet regne med dem?
Hvorfor mener du, at du altid har kunnet regne med dem?
Fordi jeg altid har fået mens 14 dage efter den har vist positiv.
Anonym skriver: Fordi jeg altid har fået mens 14 dage efter den har vist positiv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128