Hjælp til side folk kan følgende med i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil så gerne oprette en side, hvor jeg fx kan skrive om mit vægttab og kosten

Skrive bage opskrifter, om kreative ting osv, som andre kan læse og følger med i. Men hvordan oprettet jeg sådanne en side? Og hedder det en hjemmeside, en blok eller hvad hedder det.? Er der nogle som kan guide mig i hvordan jeg får oprettet sådanne side?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg vil så gerne oprette en side, hvor jeg fx kan skrive om mit vægttab og kosten

Skrive bage opskrifter, om kreative ting osv, som andre kan læse og følger med i. Men hvordan oprettet jeg sådanne en side? Og hedder det en hjemmeside, en blok eller hvad hedder det.? Er der nogle som kan guide mig i hvordan jeg får oprettet sådanne side?

Vælg en blog, det er gratis

Du skal finde ud af om du vil have wordpress, eller blogspot, eller noget helt andet.

Jeg bruger wordpress -  http://mariamiss6.wordpress.com/

Og du skulle gerne kunne oprette dig her  http://da.wordpress.com/?ref=footer

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan overhovedet ikke oprettet mig.den bliver ved med at skrive en masse rødde felter til mig

Anmeld

22. april 2013

Loa

mariamiss6 skriver:

Vælg en blog, det er gratis

Du skal finde ud af om du vil have wordpress, eller blogspot, eller noget helt andet.

Jeg bruger wordpress -  http://mariamiss6.wordpress.com/

Og du skulle gerne kunne oprette dig her  http://da.wordpress.com/?ref=footer

Er den relativt nem at bruge?

Hvis man nu lige som TS gerne vil have sådan en side men er en total kegle til it.... Så meget bruger venlig og nem at lave.....

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror mere jeg søger efter og lave en hjemmeside, men kan man overhovedet lave sådan en uden at de behøver at koste penge?

Anmeld

22. april 2013

mariamiss6

Loa skriver:

Hvis man nu lige som TS gerne vil have sådan en side men er en total kegle til it.... Så meget bruger venlig og nem at lave.....

Selvfølgelgi skal man lære sig sproget på bagsiden af sådan en blog. Men altså, ja, jeg synes det er nemt nok.

Der vil sikkert dukke ting op hvor du tænker hvorfor virker det ikke, eller hvad gør den her, og hvad helvede betyder det. 

men altså. Ja, jeg søgte jo så bare på nettet, eller i WPs eget forum og faq og så fandt jeg ud af tingene.

Jeg har aldrig prøvet andet, så ja, jeg synes det er overskueligt

Anmeld

22. april 2013

mariamiss6

Loa skriver:

Selvfølgelgi skal man lære sig sproget på bagsiden af sådan en blog. Men altså, ja, jeg synes det er nemt nok.

Der vil sikkert dukke ting op hvor du tænker hvorfor virker det ikke, eller hvad gør den her, og hvad helvede betyder det. 

men altså. Ja, jeg søgte jo så bare på nettet, eller i WPs eget forum og faq og så fandt jeg ud af tingene.

Anmeld

22. april 2013

Loa

mariamiss6 skriver:

Damn, så der er ingen hjemmeside/blog for dummies

Anmeld

22. april 2013

mariamiss6

Loa skriver:

Damn, så der er ingen hjemmeside/blog for dummies

Jeg aner det ikke. Nogen synes at blogspot er nemmere...

men du kan jo oprette en testblog hos begge to, og så kan du se hvilken du kan finde ud af bedst. Og SÅ kan du lave den blog du rigtig gerne vil have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.