2 dage over tid og ømme dutter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
13 svar
7 synes godt om
20. april 2013

Anonym trådstarter

Hm hm, nu er jeg godt nok spændt på mandag... 
Jeg skulle have haft min mens i torsdags, hvor jeg valgte at teste samme dag... Testen var blankt negativ (4+0), men min menstruation er endnu ikke dukket op, der har ikke på nogen måde været tegn til det, og jeg har ikke mange, men meget tydelige og vedvarende symptomer 
- Ømme bryster, rigtig voldsomt! Ikke så jeg ikke kan have BH på eller røre ved dem som sådan, men de er ekstremt ømme ved tryk, specielt dutterne, og blodårerne er meget tydelige...
- Halsbrand, ikke noget jeg nogensinde har prøvet før, men dette MÅ være halsbrand 
- Luft i maven, helt ekstremt meget! Totalt upraktisk og meget pinligt 
- Træt ud over normalen.
.. Og så har jeg spændinger og ømheder i lænden, dette plejer at følge med mens smerterne, men denne gang er de alene, og mere intense end de plejer!

Jeg har en ekstremt stærk fornemmelse af at der er noget der er helt anderledes i min krop...
Så jeg har bestemt mig for at teste mandag, og så krydser jeg fingre for to streger! 
Er der ikke to, så må vi jo prøve igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Pedir un bebé <3

Hejsa 

Uhhh hvor er det spændende 

Jeg skulle ha haft min mens tirsdag men der er stadig ikke dukket noget op. Har testet igår men den var NEGATIV! Øv..

Men har jo så læst mig til at der er andre der først har testet positiv 10 og 14 dage efter forventet mens, sååååå jeg venter en uges tid før jeg tester igen, hvis mens altså ikke er kommet i mellemtiden. Det er bare en stor skuffelse at teste negativ og næsten ha gået 5 dage over tid 

Lad os høre hvordan det går efter du har testet i morgen.

for at du har de 2 berømte streger 

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Pedir un bebé <3 skriver:

Hejsa 

Uhhh hvor er det spændende 

Jeg skulle ha haft min mens tirsdag men der er stadig ikke dukket noget op. Har testet igår men den var NEGATIV! Øv..

Men har jo så læst mig til at der er andre der først har testet positiv 10 og 14 dage efter forventet mens, sååååå jeg venter en uges tid før jeg tester igen, hvis mens altså ikke er kommet i mellemtiden. Det er bare en stor skuffelse at teste negativ og næsten ha gået 5 dage over tid 

Lad os høre hvordan det går efter du har testet i morgen.

for at du har de 2 berømte streger 

Tusind tak!

Ja, det er så spændende...  Lige nu går jeg faktisk bare og prøver ikke at tænke på det, for jeg er SÅ bange for at det er mit håb der giver mig symptomer, og ikke en spire i maven...
Ja der er jo nogen der først kan teste sent som i 5+ osv., jeg er ifølge mine egne beregninger 4+2 eller 4+3 idag, så nu må vi se.... Prøver at teste i morgen, og hvis den ej heller er positiv der, så vil jeg altså en tur til lægen og have taget en blodprøve - jeg hader at gå i uvidenhed! 

Tak for , og en  til dig også! 

Anmeld

21. april 2013

Pedir un bebé <3

Det er mega svært at få sine tanker væk fra andet! Jeg fik helt ømme "dutter" af at læse om alle jer andre der har det, så det er nok også bare ren indbildning fra min side. Føler mig også træt men har været igennem en længere periode med tandpine og dårlig nattesøvn, og det kan jo sagtens være derfor jeg er træt nu. Kunne også godt være jeg skulle gå til lægen.. Tror jeg at jeg må prøve hvis jeg går 14 dage over. Men mon ikk mens eller positiv test er kommet inden da ?!?

Glæder mig til at høre om din test i morgen

Anmeld

21. april 2013

Pedir un bebé <3

Og tak for dine  

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Det er mega svært at få sine tanker væk fra andet! Jeg fik helt ømme "dutter" af at læse om alle jer andre der har det, så det er nok også bare ren indbildning fra min side. Føler mig også træt men har været igennem en længere periode med tandpine og dårlig nattesøvn, og det kan jo sagtens være derfor jeg er træt nu. Kunne også godt være jeg skulle gå til lægen.. Tror jeg at jeg må prøve hvis jeg går 14 dage over. Men mon ikk mens eller positiv test er kommet inden da ?!?

Glæder mig til at høre om din test i morgen

Det er helt umuligt! 
Men nu må vi se... Ja det kan det godt, men det kan også være at heldet har været med os begge 
Jeg synes det er så træls at det er så usikkert, man burde kun få symptomer hvis den virkelig var der, og mens som forventet hvis ikke! Det er virkelig unfair at kunne give sig selv falske forhåbninger 

for os begge to!

Anmeld

22. april 2013

Pedir un bebé <3

Har du ikk snart testet ?? 

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Har du ikk snart testet ?? 

Jeps, har lige testet - negativ, og brunlig udflåd 

Anmeld

22. april 2013

Pedir un bebé <3

Årh nej dog  Der er jo andre der har været ude for det samme og at mens ikke er kommet rigtigt, og alligevel været gravide. Håber det går i sig selv igen. Ellers så er det bare at tænke at du jo så  får gang i en ny cyklus, og så  For at den er der næste gang!! 

Du får lige en 

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Årh nej dog  Der er jo andre der har været ude for det samme og at mens ikke er kommet rigtigt, og alligevel været gravide. Håber det går i sig selv igen. Ellers så er det bare at tænke at du jo så  får gang i en ny cyklus, og så  For at den er der næste gang!! 

Du får lige en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.