Opdatering af kærestes lunger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Mira0911

Jeg skrev i sidste uge ang. min kærestes lunger, at det både kunne være det ene og det andet..

Nu har han sp lige været ved lægen, og blive kigget på igen... Der er ikke noget efter lægernes mening...
Nu har han så fået en inhalator halløj med hjem, så han skal bruge i 14 dage af 2 gange om dagen.. Derefter skal han så komme ind til lægen igen, derefter ved jeg så ikke hvad der skal ske...

Når han nu har fået den anhalotor ting, tænker jeg måske at han er ved at få eller har en form for Astma...

Så nu er jeg da ikke bekymret om at det kan være slemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Plysbjørnen

Altså hvis han har fået en inhaltor med hjem så er der jo et eller andet...

Det kan være Astma som du selv nævner, det kan også være bronkitis... Men rent faktisk kan det også være rygerlunger (også selvom han ikke har røget)...

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Trold skriver:

Altså hvis han har fået en inhaltor med hjem så er der jo et eller andet...

Det kan være Astma som du selv nævner, det kan også være bronkitis... Men rent faktisk kan det også være rygerlunger (også selvom han ikke har røget)...

Har godt hørt man kan have rygerlunger uden at ryge... Synes bare det er mærkeligt at lægen siger der ikke er noget, for de tog et røngten billede, og der skulle de gerne se, hvis der var noget..

Synes os det lyder mystisk at han så har fået sådan en inhalator med hjem..

Anmeld

29. juni 2009

Plysbjørnen

Det kan jeg så kun give dig ret i at han burde gøre... synes også det er lidt mærkeligt...

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Trold skriver:

Det kan jeg så kun give dig ret i at han burde gøre... synes også det er lidt mærkeligt...

Ja meget... Så det er bare at vente og se hvad det så kan være...

Anmeld

29. juni 2009

Cris

Jeg håber, at han bliver videre undersøgt og at han får det bedre, for det kan være så mange ting, puha!

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Cris skriver:

Jeg håber, at han bliver videre undersøgt og at han får det bedre, for det kan være så mange ting, puha!

Ja det kan det... Håber ikke det er slemt...

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
håber det hjælper ham med den inhalator søde!
Jeg synes ikke I skal gå rundt og være bekymrede, for det er jo, heldigvis, et smadder godt tegn når der ikke er noget at se på røngtenbillederne!
krammer til Jer begge (og self. også lillepigen)

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

håber det hjælper ham med den inhalator søde!
Jeg synes ikke I skal gå rundt og være bekymrede, for det er jo, heldigvis, et smadder godt tegn når der ikke er noget at se på røngtenbillederne!
krammer til Jer begge (og self. også lillepigen)

Ih tak søde...
Jeg håber bare det er astma hvis der er noget...
Jeg er helt nede på jorden igen efter han har været ved læge...

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Nu har han været ved læge i sidste uge, og der er slet ikke noget.. siger de... Hvis han begynder på at hoste sådan igen osv - Skal han i behandling... Synes det er en ret underlig læge vi har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.