Spørgsmål til ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
9 svar
1 synes godt om
20. april 2013

et-ønske

Kom så piger - er dette en positiv æl test??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

et-ønske

Ja og disse er fra igår - men jeg er så bange for at læse dem forkert
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2013

Rockertand

babywish13 skriver:

Kom så piger - er dette en positiv æl test??

Nej, nej og nej, men du skal teste hyppigere nu.

Anmeld

21. april 2013

et-ønske

Rockertand skriver:

Nej, nej og nej, men du skal teste hyppigere nu.

Øv det havde jeg nok på fornemmelsen har testet igen her til morgen og den var negativ såååå ingen januar baby til os....

Anmeld

21. april 2013

Peanut

babywish13 skriver:

Øv det havde jeg nok på fornemmelsen har testet igen her til morgen og den var negativ såååå ingen januar baby til os....

Den fra igår er meget tæt på i mine øjne, måske få timer fra  

Så husk når du har en positiv test, går der 24-48 timer før ÆL finder sted, så hyg du bare med manden idag og imorgen 

Anmeld

21. april 2013

Rockertand

babywish13 skriver:

Jamen, for hulan da, du skulle have testet i går aftes også, så havde du måske set en bragende positiv test. LH-hormonet svinger meget over kort tid, men gå ud fra, at du har haft peak og hyg jer fra nu af.

Anmeld

21. april 2013

et-ønske

Peanut skriver:

Den fra igår er meget tæt på i mine øjne, måske få timer fra  

Så husk når du har en positiv test, går der 24-48 timer før ÆL finder sted, så hyg du bare med manden idag og imorgen 

Vi har givet den max gas og fortsætter det gode arbejde nogle dage endnu min gyn siger at ikke alle slår igennem på æl test, så skal have taget blodprøver i næste uge.

Anmeld

21. april 2013

et-ønske

Rockertand skriver:

Jamen, for hulan da, du skulle have testet i går aftes også, så havde du måske set en bragende positiv test. LH-hormonet svinger meget over kort tid, men gå ud fra, at du har haft peak og hyg jer fra nu af.

Min gyn har sagt at det kun er nødvendigt at teste en gang i døgnet så jeg testede desværre ikke igår aftes....
Vi har gjort lidt hjemmearbejde håber

Anmeld

21. april 2013

Rockertand

babywish13 skriver:

Min gyn har sagt at det kun er nødvendigt at teste en gang i døgnet så jeg testede desværre ikke igår aftes....
Vi har gjort lidt hjemmearbejde håber

Hvis du kun tester én gang i døgnet, når den ser ud til at nærme sig, så får du svært ved at få en positiv test (og dermed beskæftigelse på, at du rent faktisk har haft tilstrækkelig LH-stigning), mange kvinder kan kun teste positivt i få timer, og det skal så være heldigt, hvis de rammer.
Du skal teste 2-3 gange på en dag, når de intensiverer i farven.
Held og lykke med graviditetstesten

Anmeld

21. april 2013

et-ønske

Rockertand skriver:

Hvis du kun tester én gang i døgnet, når den ser ud til at nærme sig, så får du svært ved at få en positiv test (og dermed beskæftigelse på, at du rent faktisk har haft tilstrækkelig LH-stigning), mange kvinder kan kun teste positivt i få timer, og det skal så være heldigt, hvis de rammer.
Du skal teste 2-3 gange på en dag, når de intensiverer i farven.
Held og lykke med graviditetstesten

Åhhhh altså den information har jeg slet ikke fået! Er efterhånden træt af at være i behandling hos det offentlige - føler hele tiden at jeg falder gennem to stole, fordi vi ikke bliver informeret ordenligt hvis jeg havde fået den korrekte behandling fra start, kunne jeg have haft termin i maj nå ja hvis heldet havde været med os jeg håber at vi har haft heldet med os denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.